
“Shikimi i televizorit” nuk do të thotë më ajo që bënte dikur. Prandaj, grupimi i të gjitha shikimeve të videos në një metrikë të vetme është mashtrues. Njerëzit bëjnë dallimin midis llojeve të përmbajtjes dhe formateve – dhe kjo ndikon në perceptimin e tyre për reklamat.

Source: RTL AdAlliance
Modelet e transmetimit të mbështetura nga reklamat po rriten
Në një kohë të rritjes së çmimeve dhe lodhjes së abonimit, shërbimet falas ose më të lira të mbështetura nga reklamat po rriten në popullaritet. Gati një e treta e evropianëve po kalojnë në këto modele. Kjo do të thotë hapësirë për mundësi të reja reklamimi. Për markat, është një mundësi për të arritur audiencën në mënyrë efektive me kosto më të ulëta. Megjithatë, është e nevojshme të monitorohen zhvillimet dhe të shfrytëzohen momenti i duhur.
TV linear ende dominon
Edhe pse format e shikimit fragmentohen në segmente më të vogla, 59% e evropianëve zgjedhin përmbajtjen tradicionale lineare ose arkivore (BVOD) së pari kur ndezin televizorin. Sidomos për zhanre të tilla si lajmet, sportet ose argëtimi, ajo ende mban një pozicion të fortë.
Për fushatat që synojnë audiencë të madhe ose momente kulturore, TV linear ende ka vlerë. Dixhitali, megjithatë, ofron fleksibilitet dhe shtrirje plotësuese.

Source: RTL AdAlliance
Evolucioni televiziv: Pritshmëritë për reklamat televizive janë më të larta
Sondazhi tregon një hendek në rritje midis besimit në mediat tradicionale (radio, TV, shtyp) dhe platformave si TikTok ose YouTube. Besimi në këto formate të vjetra po rritet, gjë që ka një ndikim themelor në perceptimin e markës dhe sigurinë e reklamave.
Nuk ka të bëjë vetëm me përmbajtjen, por edhe me mjedisin. Në një epokë dezinformimi, besueshmëria e medias luan një rol kyç në rezonën e lartë të reklamave.

Source: RTL AdAlliance
Shikuesit kanë kërkesa më të larta për reklama në TV linear – 67% presin që ato të jenë informuese dhe më shumë se gjysma duan një dimension emocional ose argëtues gjithashtu. Në të kundërt, ata po zhgënjehen me reklamat në YouTube. Ata i vlerësojnë ato si përçarëse dhe shikuesve nuk u pëlqen që ka shumë prej tyre.
Shikimi i përmbajtjes së videos kërkon thjeshtësi dhe lokalitet
Siç theksohet nga RTL AdAlliance dhe agjencia Publicis, tregu ka nevojë për zgjidhje më të thjeshta dhe më shumë fleksibilitet. Shtrirja globale është ende e rëndësishme, por rezultatet reale vijnë kur përmbajtja përshtatet me kontekstin lokal.
CTV është një trend aktual që po bëhet ngadalë por me siguri një pjesë solide e strategjisë së videove. Cilësia e përmbajtjes, besueshmëria e platformës, konteksti i shikimit dhe preferencat lokale – këto janë variablat që përcaktojnë suksesin sot.
Edicioni i katërt i studimit Jeta e re e dhomës së ndenjes u bazua në hulumtimin sasior të kryer nga 25 janari deri më 7 shkurt 2025. Më shumë se 12,500 të anketuarit e moshës 18-64 vjeç nga 15 vende, duke përfshirë të gjitha tregjet kryesore evropiane dhe SHBA-në, morën pjesë në sondazhin online. Në çdo vend, 700 deri në 1,000 njerëz u përgjigjën, me përzgjedhjen e bërë me metodën e kuotës bazuar në moshën, gjininë, rajonin dhe statusin e punësimit. Mbledhja e të dhënave u sigurua nga Norstat.