
Një sondazh i fundit i BRC zbuloi:
- 13% prej nesh do të rritin shpenzimet tona ushqimore, birrë, verë dhe frymëra
- 9% do të organizojnë apo ndjekin takime me miqtë dhe familjen për të parë ndeshjet
- 6% do të blejnë një televizor të ri ose pajisje elektronike për të vazhduar me veprimin.
Sipas Kris Hamer, drejtor i politikës së BRC “shitësit britanikë mund të shënojnë një tregolësh” me ushqime, elektronikë dhe mallra zyrtare.
Një studim i veçantë VoucherCode dhe GlobalData shikoi ndikimin e Euro 2024 në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar. Studimi zbuloi se 35.4 milion prej nesh do ta shohin turneun nga shtëpia, pubet dhe restorantet, me 30.7 milion që shohin të paktën një ndeshje me ekipin e Anglisë.

Source: Euronews.com
Raporti vlerëson se Euro 2024 do të shtojë 2.75 miliard £ në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar me rritjen e shpenzimeve për shitjet e ushqimeve dhe pijeve, elektronikës, suvenireve, gatimit të kopshtit dhe më shumë. Gjysma e kësaj do të jetë në ushqim dhe pije, £1.67bn.
Në termat e pijeve, birra është fituesi i qartë me 82 milionë pinte që pritet të konsumohen gjatë turneut. Vera dhe Aperol Spritzes do të jenë gjithashtu popullore.
Turneu nuk po rrit vetëm shpenzimet në MB, por edhe në vende të tjera evropiane. Hulumtimi i GfK x NielsenIQ zbuloi se 110,000 televizorë shtesë u shitën në Francë këtë vit për shkak të UEFA Euro dhe Olimpiadës Paris 2024. Pas kualifikimit të Turqisë për euron, ka patur një rritje të madhe në shitjet e TV me ekran të madh në vend.