2 min. duke lexuar

Ethet e futbollit: Si euro 2024 po nget shpenzimet në Mbretërinë e Bashkuar

Ndërsa kemi arritur në gjysmë të rrugës së UEFA Euro 2024, tifozët e futbollit po bëhen gati për një verë argëtimi dhe shpenzimesh.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Ethet e futbollit: Si euro 2024 po nget shpenzimet në Mbretërinë e Bashkuar
Burimi: Depositphotos

Një sondazh i fundit i BRC zbuloi:

  • 13% prej nesh do të rritin shpenzimet tona ushqimore, birrë, verë dhe frymëra
  • 9% do të organizojnë apo ndjekin takime me miqtë dhe familjen për të parë ndeshjet
  • 6% do të blejnë një televizor të ri ose pajisje elektronike për të vazhduar me veprimin.

Sipas Kris Hamer, drejtor i politikës së BRC “shitësit britanikë mund të shënojnë një tregolësh” me ushqime, elektronikë dhe mallra zyrtare.

Një studim i veçantë VoucherCode dhe GlobalData shikoi ndikimin e Euro 2024 në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar. Studimi zbuloi se 35.4 milion prej nesh do ta shohin turneun nga shtëpia, pubet dhe restorantet, me 30.7 milion që shohin të paktën një ndeshje me ekipin e Anglisë.

Source: Euronews.com

Raporti vlerëson se Euro 2024 do të shtojë 2.75 miliard £ në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar me rritjen e shpenzimeve për shitjet e ushqimeve dhe pijeve, elektronikës, suvenireve, gatimit të kopshtit dhe më shumë. Gjysma e kësaj do të jetë në ushqim dhe pije, £1.67bn.

Në termat e pijeve, birra është fituesi i qartë me 82 milionë pinte që pritet të konsumohen gjatë turneut. Vera dhe Aperol Spritzes do të jenë gjithashtu popullore.

Turneu nuk po rrit vetëm shpenzimet në MB, por edhe në vende të tjera evropiane. Hulumtimi i GfK x NielsenIQ zbuloi se 110,000 televizorë shtesë u shitën në Francë këtë vit për shkak të UEFA Euro dhe Olimpiadës Paris 2024. Pas kualifikimit të Turqisë për euron, ka patur një rritje të madhe në shitjet e TV me ekran të madh në vend.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+