2 min. duke lexuar

Ethet e futbollit: Si euro 2024 po nget shpenzimet në Mbretërinë e Bashkuar

Ndërsa kemi arritur në gjysmë të rrugës së UEFA Euro 2024, tifozët e futbollit po bëhen gati për një verë argëtimi dhe shpenzimesh.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Ethet e futbollit: Si euro 2024 po nget shpenzimet në Mbretërinë e Bashkuar
Burimi: Depositphotos

Një sondazh i fundit i BRC zbuloi:

  • 13% prej nesh do të rritin shpenzimet tona ushqimore, birrë, verë dhe frymëra
  • 9% do të organizojnë apo ndjekin takime me miqtë dhe familjen për të parë ndeshjet
  • 6% do të blejnë një televizor të ri ose pajisje elektronike për të vazhduar me veprimin.

Sipas Kris Hamer, drejtor i politikës së BRC “shitësit britanikë mund të shënojnë një tregolësh” me ushqime, elektronikë dhe mallra zyrtare.

Një studim i veçantë VoucherCode dhe GlobalData shikoi ndikimin e Euro 2024 në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar. Studimi zbuloi se 35.4 milion prej nesh do ta shohin turneun nga shtëpia, pubet dhe restorantet, me 30.7 milion që shohin të paktën një ndeshje me ekipin e Anglisë.

Source: Euronews.com

Raporti vlerëson se Euro 2024 do të shtojë 2.75 miliard £ në ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar me rritjen e shpenzimeve për shitjet e ushqimeve dhe pijeve, elektronikës, suvenireve, gatimit të kopshtit dhe më shumë. Gjysma e kësaj do të jetë në ushqim dhe pije, £1.67bn.

Në termat e pijeve, birra është fituesi i qartë me 82 milionë pinte që pritet të konsumohen gjatë turneut. Vera dhe Aperol Spritzes do të jenë gjithashtu popullore.

Turneu nuk po rrit vetëm shpenzimet në MB, por edhe në vende të tjera evropiane. Hulumtimi i GfK x NielsenIQ zbuloi se 110,000 televizorë shtesë u shitën në Francë këtë vit për shkak të UEFA Euro dhe Olimpiadës Paris 2024. Pas kualifikimit të Turqisë për euron, ka patur një rritje të madhe në shitjet e TV me ekran të madh në vend.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+