2 min. duke lexuar

El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes

Shitje me pakicë spanjolle El Corte Inglés ka dhënë rezultate të forta financiare për vitin 2024, duke shënuar vitin e tretë radhazi të përmirësimeve të konsiderueshme të përfitimit. Sipas informacioneve nga Ecommerce-news.es portal, kompania vazhdon rimëkëmbjen e saj solide pas pandemisë me rritje mbresëlënëse të të ardhurave dhe marzhit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes
Burimi: Depositphotos: Photo by ventanamedia (edited in Canva Pro)

Shitje me pakicë spanjolle vazhdon transformimin e saj të suksesshëm pas pandemisë, duke arritur rezultate të forta financiare për vitin 2024. Kompania regjistroi një fitim neto prej 512 milionë eurosh, që përfaqëson një rritje prej 6.7% krahasuar me vitin e kaluar.

Edhe më mbresëlënës është fitimi i përsëritur, i cili arriti në 470 milionë euronjë rritje prej 31% krahasuar me vitin 2023 dhe më shumë se dyfishi i shifrës së vitit 2022. Të ardhurat totale të grupit u rritën në 16.675 miliardë euro me rritje prej 2%.

Performancë e fortë në të gjitha fushat kryesore

Trendi dukshëm pozitiv vijon në treguesit operacionalë. EBITDA u rrit 11.9% në 1.209 miliardë euro, duke shënuar vitin e tretë radhazi të rritjes dyshifrore të El Corte Inglés në këtë metrikë kyçe. Marzhi i EBITDA u përmirësua në 8.2%.

el corte

Source: ecommerce-news.es

Marzhi bruto i kompanisë u rrit 4.5% në 4.966 miliardë euro, që përfaqëson 33.6% të shitjeve totale – gati një pikë përqindje më e lartë se një vit më parë. Kjo rritje u mbështet veçanërisht nga performanca e fortë e markave private.

Të gjitha divizionet që tregojnë rritje

Pavarësisht një gjysme të dytë më të moderuar, e cila përputhej me tendencat e sektorit të shitjes me pakicë, të gjitha fushat e biznesit të El Corte Inglés regjistruan përmirësime në krahasim me vitin 2023. Segmentet e modës dhe bukurisë performuan veçanërisht mirë.

Kompania hyn në 2025-2026 me perspektiva optimiste në të gjitha divizionet. Një plan i ri strategjik nga CEO Gastón Bottazzini pritet gjithashtu të zbulohet, duke pozicionuar El Corte Inglés për rritje të vazhdueshme në peizazhin në zhvillim të shitjes me pakicë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU