
Ja pse kjo ka rëndësi për buxhetin tuaj të marketingut: Ju shpenzoni 10 dollarë për blerje klienti dhe festoni 100,000 porosi me 100 dollarë secila. Paneli juaj tregon 10 milionë dollarë të ardhura nga 1 milion dollarë shpenzime për reklama. Por nëse 25% kthehet, të ardhurat tuaja aktuale janë 7.5 milionë dollarë – jo 10 milionë dollarë.
Mjetet e marketingut humbasin pamjen e madhe
Google Analytics, Facebook Ads Manager dhe platforma të tjera marketingu nuk pyesin për kthimet. Ata thjesht ju tregojnë se për çfarë po marrin merita për sa i përket shitjeve dhe performancës.
Këto mjete funksionojnë brenda një shtrirjeje të kufizuar. Ato tregojnë kosto për klikim, normat e konvertimit dhe kthimin e shpenzimeve të reklamave. Por ata injorojnë atë që ndodh pas shitjes – kur klientët dërgojnë produkte mbrapsht.
Bli tani, paguaj më vonë e bën më keq
Skemat Bli Tani, Paguaj Më vonë pritet të përbëjnë 10% të të gjitha shitjeve të tregtisë elektronike në Mbretërinë e Bashkuar. Por këto shpesh bëhen skenarë “Bli tani, kthehu më vonë, mos paguani kurrë”.
Kompanitë thithin kostot e marketingut, kostot e dorëzimit dhe kostot e kthimit për klientët që kurrë nuk kishin ndërmend t’i mbanin produktet. Është si të paguash për blerjet e dritareve.
Në Amerikën Latine, opsionet e parave në dorëzim dhe pagesës pas shitjes përbëjnë mbi 13% të pagesave të tregtisë elektronike. Trendi po përhapet globalisht.
Ndikimi i vërtetë i biznesit
Një markë e njohur e modës (tani e falimentuar) e zbuloi këtë problem në mënyrën e vështirë. Ata ndërruan platformat e marketingut dhe gjetën një hendek masiv midis raportimit të platformës dhe Google Analytics.
Dallimi? Rreth 30 milionë £ për tremujorin. Raportet e platformës treguan rritje të fortë, por Google Analytics zbuloi realitetin pasi u morën parasysh kthimet.
Shkalla e tyre e kthimit në internet arriti në 40% në përgjithësi – shumë më e lartë për blerësit për herë të parë që nuk e kuptonin madhësinë, krahasuar me 15% për klientët besnikë që blejnë përmes dyqaneve dhe aplikacioneve celulare.

Source: the-future-of-commerce.com
Problemi i matjes
Raportet e marketingut shpesh vijnë nga ekipet e njohurive ose departamentet e financave, jo nga mjetet e marketingut. Pse? Kjo për shkak se analitika e marketingut nuk është e pajisur për të menaxhuar kompleksitetin që lidhet me shitjet moderne të gjithanshme.
Shumë mjete shmangin në mënyrë aktive zgjidhjen e këtij problemi sepse do t’i bënte matjet e tyre të performancës të duken më keq. Është më e lehtë të raportosh metrikat e kotësisë sesa të përballesh me të vërtetën për ndikimin aktual të biznesit.
Kriza në të gjithë industrinë
Ndërsa tregtia elektronike globale vazhdon të rritet, kthimet pritet t’u kushtojnë shitësve me pakicë më shumë se një trilion dollarë në vit. Megjithatë, ekipet e marketingut – të cilët nxisin kërkesën – shpesh nuk kanë shikueshmëri në këtë problem.
Moda sheh normat më të larta: kthimet e këpucëve tejkalojnë veshjet e meshkujve, të cilat tejkalojnë veshjet e grave dhe tejkalojnë masivisht orenditë e shtëpisë. Elektronika si laptopët dhe telefonat rrallë kthehen.
Koha për ndryshim
Klientëve nuk u pëlqejnë as kthimet. Ata duan produkte që funksionojnë me telashe minimale. Por ekipet e marketingut nuk mund të optimizohen për këtë nëse nuk shohin të dhënat.
Shkëputja midis matjeve të marketingut dhe realitetit të biznesit është e shtrenjtë. Ekipet optimizojnë për konvertimet që nuk ngjiten, festojnë të ardhurat që zhduken dhe ndajnë buxhete bazuar në informacione jo të plota.
Kthimet e tregtisë elektronike përfaqësojnë një nga problemet më të mëdha me të cilat përballen CEO-t dhe drejtorët e operacioneve. Është koha që mjetet e marketingut të evoluojnë përtej matjeve të kotësisë dhe të fillojnë të matin gjithashtu atë që ka rëndësi: rritje fitimprurëse dhe të qëndrueshme.
Bazuar në analiza nga The-future-of-commerce.com