Sondazhi i Alibaba për një mostër të tregtarëve të shitësve amerikanë një tablo optimiste të mjedisit të e-commerce midis bizneseve të vogla. Deri në 84% e të anketuarve janë optimistë të matur rreth perspektivës për këtë vit, ndërsa 44% janë shumë optimistë. Në të kundërt, vetëm 6% e të anketuarve janë pesimistë në lidhje me rritjen e biznesit të tyre online.
Pronarët e bizneseve të vogla duan të hyjnë në internet
Sondazhi zbuloi se vetëm 53% e të anketuarve janë aktualisht të angazhuar në shitjet online. Duke bërë kështu, 44% nuk e kanë përdorur ende këtë kanal dhe vetëm 3% ende ngurrojnë të marrin në konsideratë shitjet online.
Duke parë të ardhmen, sondazhi sugjeron një ndryshim të ndjeshëm në fokusin strategjik të bizneseve të vogla drejt tregtisë elektronike. Në fakt, 75% e të anketuarve presin që biznesi online të luajë një rol dukshëm më të madh në strategjinë e tyre të përgjithshme deri në vitin 2024. Kjo prirje nxjerr në pah peizazhin dixhital në zhvillim dhe potencialin e pashfrytëzuar për shtrirje më të gjerë të audiencës dhe rritje të biznesit të mundësuara nga platformat e e-commerce.
Përveç kësaj, integrimi i integrimit të IA po shfaqet si një faktor kyç. Afërsisht dy të tretat e të anketuarve raportojnë se përdorin një formë të mësimit të makinës, ndërsa të tjerë shprehin synimin për të filluar ndryshimin në hapësirën e IA. Është interesante se pavarësisht nga përfitimet e qarta, normat e adoptimit midis kompanive me të ardhura të larta mbeten të ngadalta.
“Miratimi ka qenë jashtëzakonisht i ngadaltë në kompanitë me fitime të larta, me 83% të të anketuarve nga kompanitë që fitojnë më shumë se 5 milionë dollarë që nuk përdorin IA,” sipas raportit.
Gjysma e vitit pothuajse ka mbaruar dhe sipërmarrësit amerikanë e shohin hapin tjetër si forcimin e pranisë online të biznesit të tyre përtej kufijve.