3 min. duke lexuar

E-tregtia nordike po ndryshon për shkak të klientëve të rinj

Sipas studimit të PostNord, tregtia elektronike nordike po ndryshon me shpejtësi, me të rinjtë që udhëheqin këtë transformim. Zakonet e tyre të blerjes po rimodelojnë shitjet dixhitale në të gjithë Danimarkën, Norvegjinë, Suedinë dhe vende të tjera nordike.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
E-tregtia nordike po ndryshon për shkak të klientëve të rinj
Burimi: Depositphotos

Zakonet e blerjeve të brezave të ndryshëm

Në rajonin nordik, njerëz të moshave të ndryshme blejnë online me ritme shumë të ndryshme. Njerëzit nga Danimarka (18-29 vjeç) dhe Norvegjia (30-49 vjeç) janë blerësit më aktivë në internet. Kur bëhet fjalë për blerësit e vjetër, Suedia dhe Danimarka janë interesante. Njerëzit e moshës 65 deri në 79 vjeç kanë dy herë më shumë gjasa që njerëzit në vendet e tjera nordike të blejnë online një herë në javë.

Suedia është një nga vendet e pakta nordike ku mosha nuk ka aq shumë ndikim në atë se sa shpesh njerëzit blejnë. Por në të gjithë rajonin, njerëzit mbi 50 vjeç bëjnë pazar online më pak shpesh çdo javë, duke treguar se përdorimi i e-commerce është qartësisht i ndryshëm midis brezave.

Si i duan brezat e ndryshëm gjërat të dorëzuara

Dëshira e fortë e të rinjve për fleksibilitet dhe pak bashkëveprim njerëzor po ndryshon atë që njerëzit presin nga shërbimet e dorëzimit. Ndryshe nga homologët e tyre më të vjetër, ata janë çuditërisht të hapur ndaj ideve të reja si dollapët e parcelave dhe mënyrave të reja për të dorëzuar paketa. Kjo është shumë e ndryshme nga konsumatorët e vjetër, të cilët e vlerësojnë më shumë sigurinë dhe familjaritetin dhe zakonisht zgjedhin pikat tradicionale të shërbimit dhe dërgesat në shtëpi.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Të rinjtë po udhëheqin ide të reja pagesash

Ndryshimi më i madh mund të jetë mënyra se si njerëzit zgjedhin të paguajnë. Të rinjtë po udhëheqin rrugën në përdorimin e opsioneve të pagesave mobile. Mënyra se si njerëzit paguajnë po ndryshon sepse u pëlqejnë opsionet e pagesave të çastit si Swish, Vipps, dhe MobilePay, si dhe portofolet dixhitale si Apple Pay dhe Google Pay.

Të rinjtë në vendet nordike kanë dy herë më shumë gjasa që të moshuarit të përdorin pagesat mobile. Kjo do të thotë se në të ardhmen, pagesat mobile mund të bëhen norma në vend të përjashtimit.

Preffered payment method

Source: Postnord

Një vështrim përpara

Për të ardhmen e tregtisë elektronike nordike, është e rëndësishme të kuptohen këto dallime mes brezave. Shijet e konsumatorëve më të rinj , veçanërisht sa të hapura janë ndaj zgjidhjeve dixhitale dhe fleksibilitetit, mund të na tregojnë shumë se ku do të shkojnë blerjet online në të ardhmen në rajon.

Ndërsa këta blerës më të rinj fitojnë më shumë fuqi blerëse, shijet e tyre ka të ngjarë të vendosin standardin për blerjet online në vendet nordike.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz