3 min. duke lexuar

E-tregtia nordike po ndryshon për shkak të klientëve të rinj

Sipas studimit të PostNord, tregtia elektronike nordike po ndryshon me shpejtësi, me të rinjtë që udhëheqin këtë transformim. Zakonet e tyre të blerjes po rimodelojnë shitjet dixhitale në të gjithë Danimarkën, Norvegjinë, Suedinë dhe vende të tjera nordike.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
E-tregtia nordike po ndryshon për shkak të klientëve të rinj
Burimi: Depositphotos

Zakonet e blerjeve të brezave të ndryshëm

Në rajonin nordik, njerëz të moshave të ndryshme blejnë online me ritme shumë të ndryshme. Njerëzit nga Danimarka (18-29 vjeç) dhe Norvegjia (30-49 vjeç) janë blerësit më aktivë në internet. Kur bëhet fjalë për blerësit e vjetër, Suedia dhe Danimarka janë interesante. Njerëzit e moshës 65 deri në 79 vjeç kanë dy herë më shumë gjasa që njerëzit në vendet e tjera nordike të blejnë online një herë në javë.

Suedia është një nga vendet e pakta nordike ku mosha nuk ka aq shumë ndikim në atë se sa shpesh njerëzit blejnë. Por në të gjithë rajonin, njerëzit mbi 50 vjeç bëjnë pazar online më pak shpesh çdo javë, duke treguar se përdorimi i e-commerce është qartësisht i ndryshëm midis brezave.

Si i duan brezat e ndryshëm gjërat të dorëzuara

Dëshira e fortë e të rinjve për fleksibilitet dhe pak bashkëveprim njerëzor po ndryshon atë që njerëzit presin nga shërbimet e dorëzimit. Ndryshe nga homologët e tyre më të vjetër, ata janë çuditërisht të hapur ndaj ideve të reja si dollapët e parcelave dhe mënyrave të reja për të dorëzuar paketa. Kjo është shumë e ndryshme nga konsumatorët e vjetër, të cilët e vlerësojnë më shumë sigurinë dhe familjaritetin dhe zakonisht zgjedhin pikat tradicionale të shërbimit dhe dërgesat në shtëpi.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Të rinjtë po udhëheqin ide të reja pagesash

Ndryshimi më i madh mund të jetë mënyra se si njerëzit zgjedhin të paguajnë. Të rinjtë po udhëheqin rrugën në përdorimin e opsioneve të pagesave mobile. Mënyra se si njerëzit paguajnë po ndryshon sepse u pëlqejnë opsionet e pagesave të çastit si Swish, Vipps, dhe MobilePay, si dhe portofolet dixhitale si Apple Pay dhe Google Pay.

Të rinjtë në vendet nordike kanë dy herë më shumë gjasa që të moshuarit të përdorin pagesat mobile. Kjo do të thotë se në të ardhmen, pagesat mobile mund të bëhen norma në vend të përjashtimit.

Preffered payment method

Source: Postnord

Një vështrim përpara

Për të ardhmen e tregtisë elektronike nordike, është e rëndësishme të kuptohen këto dallime mes brezave. Shijet e konsumatorëve më të rinj , veçanërisht sa të hapura janë ndaj zgjidhjeve dixhitale dhe fleksibilitetit, mund të na tregojnë shumë se ku do të shkojnë blerjet online në të ardhmen në rajon.

Ndërsa këta blerës më të rinj fitojnë më shumë fuqi blerëse, shijet e tyre ka të ngjarë të vendosin standardin për blerjet online në vendet nordike.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU