Zakonet e blerjeve të brezave të ndryshëm
Në rajonin nordik, njerëz të moshave të ndryshme blejnë online me ritme shumë të ndryshme. Njerëzit nga Danimarka (18-29 vjeç) dhe Norvegjia (30-49 vjeç) janë blerësit më aktivë në internet. Kur bëhet fjalë për blerësit e vjetër, Suedia dhe Danimarka janë interesante. Njerëzit e moshës 65 deri në 79 vjeç kanë dy herë më shumë gjasa që njerëzit në vendet e tjera nordike të blejnë online një herë në javë.
Suedia është një nga vendet e pakta nordike ku mosha nuk ka aq shumë ndikim në atë se sa shpesh njerëzit blejnë. Por në të gjithë rajonin, njerëzit mbi 50 vjeç bëjnë pazar online më pak shpesh çdo javë, duke treguar se përdorimi i e-commerce është qartësisht i ndryshëm midis brezave.
Si i duan brezat e ndryshëm gjërat të dorëzuara
Dëshira e fortë e të rinjve për fleksibilitet dhe pak bashkëveprim njerëzor po ndryshon atë që njerëzit presin nga shërbimet e dorëzimit. Ndryshe nga homologët e tyre më të vjetër, ata janë çuditërisht të hapur ndaj ideve të reja si dollapët e parcelave dhe mënyrave të reja për të dorëzuar paketa. Kjo është shumë e ndryshme nga konsumatorët e vjetër, të cilët e vlerësojnë më shumë sigurinë dhe familjaritetin dhe zakonisht zgjedhin pikat tradicionale të shërbimit dhe dërgesat në shtëpi.
Të rinjtë po udhëheqin ide të reja pagesash
Ndryshimi më i madh mund të jetë mënyra se si njerëzit zgjedhin të paguajnë. Të rinjtë po udhëheqin rrugën në përdorimin e opsioneve të pagesave mobile. Mënyra se si njerëzit paguajnë po ndryshon sepse u pëlqejnë opsionet e pagesave të çastit si Swish, Vipps, dhe MobilePay, si dhe portofolet dixhitale si Apple Pay dhe Google Pay.
Të rinjtë në vendet nordike kanë dy herë më shumë gjasa që të moshuarit të përdorin pagesat mobile. Kjo do të thotë se në të ardhmen, pagesat mobile mund të bëhen norma në vend të përjashtimit.
Një vështrim përpara
Për të ardhmen e tregtisë elektronike nordike, është e rëndësishme të kuptohen këto dallime mes brezave. Shijet e konsumatorëve më të rinj , veçanërisht sa të hapura janë ndaj zgjidhjeve dixhitale dhe fleksibilitetit, mund të na tregojnë shumë se ku do të shkojnë blerjet online në të ardhmen në rajon.
Ndërsa këta blerës më të rinj fitojnë më shumë fuqi blerëse, shijet e tyre ka të ngjarë të vendosin standardin për blerjet online në vendet nordike.