Duke parë më nga afër shifrat, tregjet e internetit dominuan skenën dhe përbënin një shifër tronditëse prej 69% të totalit të shitjeve, ose 225 miliardë euro. Vetëm me shitjet e tyre prej 197.01 miliardë euro, 100 tregjet më të mira ndërkufitare treguan një rritje të dukshme prej 39.29 për qind. Edhe më e mahnitshme, 10 tregjet më të mira përbënin afërsisht gjysmën e xhiros së nxitur nga tregu.
“Rezultatet e analizës sonë më të fundit theksojnë se sa dinamikisht e-tregtia ndërkufitare po zhvillohet anembanë Evropës,” tha themeluesja e Tregtisë Ndërkufitare të Evropës Carine Moitier.
Konsumatorët po zgjedhin blerjen ndërkufitare gjithnjë e më shumë, duke sugjeruar një të ardhme premtuese si për bizneset në detyrë në këtë sektor që po ndryshon shpejt, ashtu edhe për rivalët e rinj.
Dinamika e tregut do të zhvendoset disi përpara gjithashtu. Ndërsa GMV ndërkufitare në Evropë ndoshta do të rritet—vlerësimet tregojnë se 97.3% e vizitorëve do të jenë ndërkufitarë deri në vitin 2025—pjesa e tregjeve në përgjithësi e-commerce GMV parashikohet të bjerë disi nga 69% në 67.9%. Kjo tregon një treg të pjekur.
Një vëzhgim intrigues është se ky model zgjerimi nuk është unik. E-commerce ndërkufitare Evropa vërejti në fillim të këtij viti një rritje prej 32% në 2023 nga viti më parë. Dyqanet evropiane në internet bënë 107 miliardë euro në shitjet ndërkufitare në total gjatë asaj periudhe.
Duke parë këtë zgjerim të shpejtë të tregtisë elektronike ndërkufitare në Evropë , bëhet e qartë se bizneset si dhe konsumatorët po kapin mundësitë që ofron ky sektor në zhvillim. Rritja e dukshme e normave në tregjet e larta jo vetëm që pasqyron elasticitetin e industrisë, por gjithashtu thekson prirjen në rritje të blerjes ndërkufitare midis konsumatorëve evropianë.