
Alibaba kontrollon katër nga dhjetë tregjet më të mëdha ndërkufitare sipas të dhënave të ECDB. Tregjet e tyre të Azisë Juglindore nxisin të ardhura të konsiderueshme ndërkufitare në Taobao dhe Tmall, që janë përkatësisht 19.9B $ dhe 13.4B $ në 2023.
Lazada kryeson tregun në Indonezi, por AliExpress operon globalisht. Raportimi i platformës ECDB tregon se ka operacione ndërkufitare të tregtisë elektronike përtej vetëm këtyre titanëve.
Shopee kryeson si Azinë Juglindore ashtu edhe Amerikën Latine ndërsa eBay së bashku me Zalando përqëndrohet në shitjet e tregut evropian.

Source: ECDB
MercadoLibre kontrollon tregun në Amerikën Latine ndërsa Walmart ka fuqi të rëndësishme si në Kanada ashtu edhe në Meksikë.
Kjo analizë e prirjes së tregut tregon se suksesi ndërkufitar i tregtisë elektronike rrjedh nga fokusi selektiv rajonal në vend të mbulimit mbarëbotëror.
Ndërsa tregjet në zhvillim zgjerohen nëpërmjet logjistikës së përmirësuar, strategjia e fokusit vazhdon të japë efektshmëri.
Analiza tregon se zgjedhja selektive e tregut shpesh tejkalon shtrirjen e përgjithshme gjeografike si faktori kryesor i suksesit në të gjithë sektorët kufitarë të e-commerce.