
Dyqani TikTok në Spanjë: Gjetjet kryesore
TikTok është bërë rrjeti i katërt social më i popullarizuar në vend sepse arrin 20 milionë përdorues çdo muaj. Platforma e tregtisë elektronike TikTok Shop është bërë platforma me rritjen më të shpejtë në MB që nga lançimi i saj në 2021, ndërsa mallrat e konsumit me lëvizje të shpejtë përbëjnë më shumë se 20% të blerjeve britanike në platformë.
Platforma merr reagime pozitive nga 50% e përdoruesve që e kanë të lehtë për t’u përdorur dhe 40% që pëlqejnë sistemin e drejtpërdrejtë të pagesave. Platforma u mundëson përdoruesve të gjejnë marka të reja përmes platformës së tyre dhe 83% e përdoruesve e lejojnë TikTok të ndikojë në zgjedhjet e tyre të blerjes. Për më tepër, 70% e përdoruesve zbulojnë marka të reja përmes platformës.
Demografi befasuese
Gjetja më befasuese është se:
- Gjenerata X përbën 44% të shpenzimeve
- Gjenerata Y kontribuon me 33%
- Gjenerata Z vetëm 15.3%
- Gratë udhëheqin aktivitetet e blerjeve me 60%
- Produktet e kujdesit personal qëndrojnë si zgjedhja kryesore me 40%
- Ushqimi zë vendin e dytë, me 26% në sjelljen e konsumatorëve spanjollë
Ushqimi qëndron si kategoria e dytë më e popullarizuar në Spanjë, ndërsa nuk është ndër kategoritë kryesore në vendet e tjera evropiane.
Dita më e popullarizuar e blerjeve ndodh të mërkurën, pasi shitjet arrijnë në 24% gjatë kësaj kohe. Rajoni tregtar i Katalonjës kryeson tregun me 19% të blerjeve totale, i ndjekur nga Andaluzia.
Treguesit e rritjes
Platforma demonstron potencial të fortë për të tërhequr klientë të rinj sepse 17% e përdoruesve të TikTok Shop janë krejtësisht të rinj në tregtinë elektronike.
Tregu spanjoll i tregtisë elektronike përjetoi një rritje prej 18% gjatë vitit të kaluar, i cili tani përbën 6.6% të shitjeve totale.