4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t'i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një treg gjithnjë në ndryshim - duke përfituar mijëra partnerë në të gjithë Evropën.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
Burimi: Canva

Dognet ka kapërcyer hendekun teknologjik duke zhvilluar platformën e vet

Për vite me radhë, rrjeti funksionoi në një platformë të hapur, Post Affiliate Network, e cila i shërbente mirë tregut të Evropës Lindore. Por me rritjen e shpejtë erdhën sfida të reja: më shumë fushata, territore të reja dhe pritshmëri më të larta të klientëve. Në vitin 2021, u mor vendimi për të ndërtuar një platformë të personalizuar nga themeli. Pas një periudhe rigoroze zhvillimi, testimi dhe përsosjeje, Dognet 2.0 tani është i drejtpërdrejtë – i ndërtuar për të përmbushur nevojat e reklamuesve dhe botuesve në të gjithë Evropën Qendrore dhe Lindore dhe Ballkanin.

Menaxhim më i lehtë i fushatës, njohuri më të thella dhe fleksibilitet më i madh

Sistemi i ri transformon mënyrën se si gjurmohet performanca e fushatës së filialeve. Një përmirësim kyç është përdorimi i lidhjeve të ridrejtimit, të cilat lejojnë kontroll të plotë mbi parametrat e UTM. Kjo veçori mundëson gjurmim më të saktë të konvertimit në GA4 dhe monitorim më efektiv të trafikut në përgjithësi.

Dognet 2.0 prezanton gjurmimin e detajuar të performancës në projektin e secilit botues – jo vetëm nivelin e llogarisë. Ky funksionalitet u ofron reklamuesve një pasqyrë të saktë se cilat faqe ose nën-projekte specifike po nxisin suksesin. Megjithëse ky lloj analize ishte i mundur më parë, Dognet 2.0 e ngre veçorinë në një nivel krejtësisht të ri.

Dognet 2.0 gjithashtu ofron:

  • Raportim i avancuar dhe sistem administratori më intuitiv,
  • Fleksibilitet më i madh në cilësimet e fushatës,
  • Njohuri të detajuara mbi performancën e botuesve individualë,
  • Qasja në statistika përmes REST API,
  • Funksionalitet i personalizueshëm

Migrimi arrin kulmin – migrimi i reklamuesve fillon më 20 maj

Pas një migrimi të qetë të botuesve në fillim të këtij viti, Dognet raporton se shumica janë futur me sukses. Nga 20 maji, reklamuesit do të kenë gjithashtu akses në sistemin e ri të administratorit. E tëra çfarë duhet të bëjnë është të identifikohen ose të përditësojnë lidhjet e tyre API me sistemet e brendshme.

I gjithë rrjeti do të funksionojë në Dognet 2.0 më së voni deri në shtator, duke krijuar skenën për shpërndarjen e shërbimeve të reja në 2026.

E ardhmja e Dognet shkon përtej marketingut të filialeve

Me lançimin e platformës së saj, Dognet tani ka kontroll të plotë mbi udhërrëfyesin e tij të zhvillimit – pa kufizimet e ofruesve të palëve të treta, prioritetet ose afatet kohore të tyre. Rrjeti planifikon të prezantojë produktet e tij të para jashtë hapësirës tradicionale të filialeve më vonë këtë vit. Duke vepruar kështu, Dognet po pozicionohet jo vetëm si një rrjet marketingu i performancës , por si një kompani e drejtuar nga teknologjia më vete.

“Kisha një zgjedhje për të bërë: të shesja kompaninë ose të përballesha me një sfidë të madhe teknologjike. Zgjodha rrugën më të vështirë. Sot, jam i bindur se kemi mbyllur hendekun teknologjik dhe kemi ndërtuar një themel të fortë për të ardhmen”, thotë Štefan Polgári, themelues i Dognet.

Njoftim për shtyp

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+