3 min. duke lexuar

Deri në 91% e klientëve refuzojnë të blejnë me marka të mërzitshme

Reklamat që ndërpresin udhëtimin e shfletimit ose blerjes së konsumatorit zvogëlojnë angazhimin. Bizneset janë treguar se humbasin mundësitë e konvertimit dhe shitjes si rezultat i kësaj.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Deri në 91% e klientëve refuzojnë të blejnë me marka të mërzitshme
Burimi: Depositphotos

Sondazhi i WunderKIND Ads u krye mbi një mostër prej 1,000 klientësh dixhitalisht aktivë. Sipas rezultateve të saj, deri në 70% e të anketuarve mendojnë se reklamuesit nuk respektojnë përvojën e tyre dixhitale dhe 95% të tjerë thanë se perceptimi i tyre për përmbajtjen është ndërprerë nga reklamat. Nëntë në dhjetë (92%) blerës mendojnë se reklamat po bëhen më ndërhyrëse dhe deri në 91% e blerësve nuk blejnë as nga një markë, reklamat e së cilës i gjejnë shpërqendruese.

Më shumë se dy të tretat (68%) e konsumatorëve që morën pjesë në sondazhin e Wunderkind do të kishin më shumë gjasa të angazhoheshin me një reklamë nëse do të ishin krejtësisht të shkëputur nga përmbajtja. 60%, megjithatë, do të preferonin të shihnin reklama vetëm pasi të kenë mbaruar së angazhuari me përmbajtjen në faqen e internetit.

A po bllokon reklama standardin e ri?

Studimi tjetër i Bulbshare u përqëndrua në Brezin Z. Ajo raporton se reklamat ndërhyrëse detyrojnë 99% të konsumatorëve në këtë demografi të anashkalojnë shpesh reklamat, ndërsa gati dy të tretat (63%) e blerësve online përdorin bllokuesit e reklamave për të shmangur fare reklamat online.

Nuk bëhet fjalë vetëm për një përvojë më të varfër të klientëve. Konsumatorët janë kaq të mërzitur sa ndërpresin kërkimin dhe blerjen e tyre. Ato gjithashtu shkaktojnë ulje të normave të angazhimit dhe konvertimit, duke kufizuar efektivitetin e reklamave dhe duke reduktuar ndjeshëm ROI-in e marketingut dhe kthimin në shpenzimet e reklamave.

Sondazhi ndriçon gjithashtu një dritë mbi tregtuesit

Wunderkind gjithashtu shikoi drejtuesit e marketingut. Ata e kryen sondazhin me një mostër prej njëqind CMOS në vitin 2023. Sipas raportit, 50% e të anketuarve besojnë se reklamat dixhitale nuk rrisin besnikërinë e markës dhe 44% thanë se reklamat e tyre online nuk nxisin shitje të mjaftueshme. Amy Pearce, shefe e reklamave në Wunderkind International, përmblodhi:

“Reklamat shpesh perceptohen në një mënyrë negative. Por e vërteta është se kur reklamat tregohen në kohën e duhur, për përdoruesin e duhur, në mënyrën e duhur dhe shpesh më organike, konsumatorët janë të lumtur dhe të gatshëm të angazhohen në një mënyrë domethënëse. Ashtu si shitësit dhe markat po përqendrohen në personalizimin e përvojës së blerjes, markat duhet të shqyrtojnë se si dhe kur reklamat u shërbehen më së miri konsumatorëve në mënyrë që të krijojnë përvojat e reklamave centrike të përdoruesve që nxisin angazhimin dhe konvertimet që gjenerojnë ROI”.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU