
Sondazhi i WunderKIND Ads u krye mbi një mostër prej 1,000 klientësh dixhitalisht aktivë. Sipas rezultateve të saj, deri në 70% e të anketuarve mendojnë se reklamuesit nuk respektojnë përvojën e tyre dixhitale dhe 95% të tjerë thanë se perceptimi i tyre për përmbajtjen është ndërprerë nga reklamat. Nëntë në dhjetë (92%) blerës mendojnë se reklamat po bëhen më ndërhyrëse dhe deri në 91% e blerësve nuk blejnë as nga një markë, reklamat e së cilës i gjejnë shpërqendruese.
Më shumë se dy të tretat (68%) e konsumatorëve që morën pjesë në sondazhin e Wunderkind do të kishin më shumë gjasa të angazhoheshin me një reklamë nëse do të ishin krejtësisht të shkëputur nga përmbajtja. 60%, megjithatë, do të preferonin të shihnin reklama vetëm pasi të kenë mbaruar së angazhuari me përmbajtjen në faqen e internetit.
A po bllokon reklama standardin e ri?
Studimi tjetër i Bulbshare u përqëndrua në Brezin Z. Ajo raporton se reklamat ndërhyrëse detyrojnë 99% të konsumatorëve në këtë demografi të anashkalojnë shpesh reklamat, ndërsa gati dy të tretat (63%) e blerësve online përdorin bllokuesit e reklamave për të shmangur fare reklamat online.
Nuk bëhet fjalë vetëm për një përvojë më të varfër të klientëve. Konsumatorët janë kaq të mërzitur sa ndërpresin kërkimin dhe blerjen e tyre. Ato gjithashtu shkaktojnë ulje të normave të angazhimit dhe konvertimit, duke kufizuar efektivitetin e reklamave dhe duke reduktuar ndjeshëm ROI-in e marketingut dhe kthimin në shpenzimet e reklamave.
Sondazhi ndriçon gjithashtu një dritë mbi tregtuesit
Wunderkind gjithashtu shikoi drejtuesit e marketingut. Ata e kryen sondazhin me një mostër prej njëqind CMOS në vitin 2023. Sipas raportit, 50% e të anketuarve besojnë se reklamat dixhitale nuk rrisin besnikërinë e markës dhe 44% thanë se reklamat e tyre online nuk nxisin shitje të mjaftueshme. Amy Pearce, shefe e reklamave në Wunderkind International, përmblodhi:
“Reklamat shpesh perceptohen në një mënyrë negative. Por e vërteta është se kur reklamat tregohen në kohën e duhur, për përdoruesin e duhur, në mënyrën e duhur dhe shpesh më organike, konsumatorët janë të lumtur dhe të gatshëm të angazhohen në një mënyrë domethënëse. Ashtu si shitësit dhe markat po përqendrohen në personalizimin e përvojës së blerjes, markat duhet të shqyrtojnë se si dhe kur reklamat u shërbehen më së miri konsumatorëve në mënyrë që të krijojnë përvojat e reklamave centrike të përdoruesve që nxisin angazhimin dhe konvertimet që gjenerojnë ROI”.