3 min. duke lexuar

Deri në 91% e klientëve refuzojnë të blejnë me marka të mërzitshme

Reklamat që ndërpresin udhëtimin e shfletimit ose blerjes së konsumatorit zvogëlojnë angazhimin. Bizneset janë treguar se humbasin mundësitë e konvertimit dhe shitjes si rezultat i kësaj.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Deri në 91% e klientëve refuzojnë të blejnë me marka të mërzitshme
Burimi: Depositphotos

Sondazhi i WunderKIND Ads u krye mbi një mostër prej 1,000 klientësh dixhitalisht aktivë. Sipas rezultateve të saj, deri në 70% e të anketuarve mendojnë se reklamuesit nuk respektojnë përvojën e tyre dixhitale dhe 95% të tjerë thanë se perceptimi i tyre për përmbajtjen është ndërprerë nga reklamat. Nëntë në dhjetë (92%) blerës mendojnë se reklamat po bëhen më ndërhyrëse dhe deri në 91% e blerësve nuk blejnë as nga një markë, reklamat e së cilës i gjejnë shpërqendruese.

Më shumë se dy të tretat (68%) e konsumatorëve që morën pjesë në sondazhin e Wunderkind do të kishin më shumë gjasa të angazhoheshin me një reklamë nëse do të ishin krejtësisht të shkëputur nga përmbajtja. 60%, megjithatë, do të preferonin të shihnin reklama vetëm pasi të kenë mbaruar së angazhuari me përmbajtjen në faqen e internetit.

A po bllokon reklama standardin e ri?

Studimi tjetër i Bulbshare u përqëndrua në Brezin Z. Ajo raporton se reklamat ndërhyrëse detyrojnë 99% të konsumatorëve në këtë demografi të anashkalojnë shpesh reklamat, ndërsa gati dy të tretat (63%) e blerësve online përdorin bllokuesit e reklamave për të shmangur fare reklamat online.

Nuk bëhet fjalë vetëm për një përvojë më të varfër të klientëve. Konsumatorët janë kaq të mërzitur sa ndërpresin kërkimin dhe blerjen e tyre. Ato gjithashtu shkaktojnë ulje të normave të angazhimit dhe konvertimit, duke kufizuar efektivitetin e reklamave dhe duke reduktuar ndjeshëm ROI-in e marketingut dhe kthimin në shpenzimet e reklamave.

Sondazhi ndriçon gjithashtu një dritë mbi tregtuesit

Wunderkind gjithashtu shikoi drejtuesit e marketingut. Ata e kryen sondazhin me një mostër prej njëqind CMOS në vitin 2023. Sipas raportit, 50% e të anketuarve besojnë se reklamat dixhitale nuk rrisin besnikërinë e markës dhe 44% thanë se reklamat e tyre online nuk nxisin shitje të mjaftueshme. Amy Pearce, shefe e reklamave në Wunderkind International, përmblodhi:

“Reklamat shpesh perceptohen në një mënyrë negative. Por e vërteta është se kur reklamat tregohen në kohën e duhur, për përdoruesin e duhur, në mënyrën e duhur dhe shpesh më organike, konsumatorët janë të lumtur dhe të gatshëm të angazhohen në një mënyrë domethënëse. Ashtu si shitësit dhe markat po përqendrohen në personalizimin e përvojës së blerjes, markat duhet të shqyrtojnë se si dhe kur reklamat u shërbehen më së miri konsumatorëve në mënyrë që të krijojnë përvojat e reklamave centrike të përdoruesve që nxisin angazhimin dhe konvertimet që gjenerojnë ROI”.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+