4 min. duke lexuar

Deri në 75% e përdoruesve estonezë të Apple Pay hoqën dorë nga transfertat bankare

Blerësit estonezë në internet po braktisin transfertat bankare për Apple Pay me një ritëm që askush nuk e parashikonte. Sipas të dhënave nga Shoqata Estoneze e Tregtisë Elektronike, dy të tretat deri në tre të katërtat e përdoruesve të rinj të Apple Pay paguanin më parë përmes transfertës bankare – një ndryshim që po përmbys dekada të zakoneve të pagesave në Balltik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Deri në 75% e përdoruesve estonezë të Apple Pay hoqën dorë nga transfertat bankare
Burimi: ChatGPT

Rendi i vjetër prishet

Për vite me radhë, pamja e pagesave të Estonisë ishte e qëndrueshme. Transfertat bankare trajtuan 85-95% të të gjitha blerjeve online, ndërsa pagesat me kartë ishin 5-10% modeste. Ky model ishte unik për Balltikun dhe Finlandën, ku transfertat bankare dominonin tregtinë elektronike.

Kjo ndryshoi kur dyqanet filluan të shtojnë Apple Pay dhe Google Pay. Ndikimi ishte i menjëhershëm dhe i matshëm.

Numrat që kanë rëndësi

Kur një dyqan estonez shton Apple Pay dhe Google Pay së bashku me pagesat standarde me kartë, vëllimi i transaksioneve me kartë dyfishohet brenda disa muajsh. Sot, pagesat me kartë – përfshirë kuletat celulare – përbëjnë afërsisht 20% të transaksioneve në internet. Në disa kategori, pjesa është më e lartë.

Apple Pay ka tejkaluar pagesat tradicionale me kartë në numrin e transaksioneve dhe është afërsisht 10 herë më i madh se Google Pay në Estoni.

Vlera mesatare e transaksionit me kartë ka rënë sepse njerëzit përdorin Apple Pay dhe Google Pay për blerje të përditshme, më të vogla ku shpejtësia ka më shumë rëndësi.

Pse estonezët po ndryshojnë

Arsyeja është praktike. Kuletat celulare heqin fërkimin. Nuk ka detaje të kartës për të futur, pagesa e konfirmuar me një trokitje ose Face ID. Në pajisjet mobile, ku formularët e gjatë të arkës shkaktojnë shumicën e braktisjes së karrocave, Apple Pay dhe Google Pay e shkurtojnë problemin.

Tregtarët që i kanë zbatuar këto opsione shohin përfitime të qarta. Rritja e pagesave me kartë nuk është vetëm ndryshimi i preferencave të klientëve – normat e përgjithshme të konvertimit rriten. Arkëtimi më i qetë do të thotë më pak karroca të braktisura dhe më shumë transaksione të përfunduara.

Kompromisi i kostos

Ky ndryshim ka një çmim. Pagesat me kartë kushtojnë më shumë se transfertat bankare. Ndërsa vëllimi i kartave rritet, po ashtu rriten edhe tarifat e përpunimit të pagesave. Tregtarët duhet ta faktorizojnë këtë në planifikimin e tyre.

Por përmirësimi i konvertimit shpesh kompenson tarifat më të larta. Dyqanet raportojnë se përvoja e përdoruesit fiton nga Apple Pay justifikon koston shtesë.

Çfarë vjen më pas

Maksekeskus, një ofrues i madh i shërbimeve të pagesave estoneze së shpejti do të shtojë mbështetje për Click to Pay – një standard i ri nga rrjetet e kartave (Visa, Mastercard) që funksionon si Apple Pay, por pa pasur nevojë për një iPhone. Klientët përdorin kartat e ruajtura me një klikim, pa futje manuale të numrave të kartave ose kodeve të sigurisë.

Sinjalet e hershme nga tregjet e tjera nordike sugjerojnë se Click to Pay do të përshpejtojë më tej adoptimin e kartave.

Parashikimi

Bazuar në tendencat aktuale, Shoqata Estoneze e Tregtisë Elektronike pret që pagesat me kartë të arrijnë rreth 25% të transaksioneve mesatare të dyqaneve në internet deri në fund të vitit. Disa kategori do të shkojnë më lart.

Kombinuar me Apple Pay, Google Pay dhe hyrje Click to Pay, të dhënat tregojnë për një të ardhme ku kartat bëhen mënyra kryesore e pagesës për blerjet e përditshme në internet në Estoni.

Çfarë duhet të bëjnë tregtarët

Pagesat me kartë nuk janë më opsionale. Shtimi i Apple Pay dhe Google Pay do të thotë përmbushja e pritshmërive të klientëve dhe arka e mbrojtur nga e ardhmja. Dyqanet që nuk e kanë bërë ende kalimin duhet të lëvizin shpejt – konkurrentët tashmë e kanë bërë dhe të dhënat e konvertimit vërtetojnë se funksionon.

Mësimi më i gjerë për tregtinë elektronike evropiane: zakonet e pagesave që dukeshin fikse mund të ndryshojnë shpejt kur vijnë opsione më të mira. Dominimi i transfertave bankare të Estonisë dukej i palëkundur derisa u shfaqën kuletat celulare. Tani pyetja nuk është nëse do t’i shtoni këto mënyra pagese, por sa shpejt mund t’i merrni ato live.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU