2 min. duke lexuar

Co-op bëhet shitësi i parë ushqimor në Mbretërinë e Bashkuar duke përdorur Deliveroo Express

Co-op është regjistruar si partner debutues për ofertën e re Express të Deliveroo, duke e bërë atë supermarketin e parë në Mbretërinë e Bashkuar që përdor teknologjinë e etiketës së bardhë të platformës, raporton RetailGazette. Klientët tani mund të porosisin sende ushqimore përmes faqes së internetit të Co-op me dorëzim një orë të garantuar - duke shënuar një ndryshim të rëndësishëm në mënyrën se si shitësit tradicionalë të ushqimit i qasen tregtisë së shpejtë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Co-op bëhet shitësi i parë ushqimor në Mbretërinë e Bashkuar duke përdorur Deliveroo Express
Burimi: ChatGPT

Çfarë e bën këtë partneritet të ndryshëm

Ndryshe nga aplikacionet standarde të shpërndarjes, Deliveroo Express trajton të gjithë operacionin e backend për vitrinat dixhitale të shitësve me pakicë. Co-op kontrakton gjithçka, nga përpunimi i porosive deri te dorëzimi përfundimtar duke ruajtur identitetin e markës së saj në internet.

Shërbimi lançohet në qindra vendndodhje të Co-op në mbarë vendin, duke u bazuar në një marrëdhënie që filloi shtatë vjet më parë kur Co-op u bë partneri i parë i madh ushqimor i Deliveroo.

Planet agresive të zgjerimit

Shitësi me pakicë dëshiron të pretendojë 30% të tregut ushqimor të shpejtë të Britanisë – një objektiv ambicioz që pasqyron kërkesën në rritje të konsumatorëve për blerje të menjëhershme. Co-op tashmë arrin 86% të banorëve të Mbretërisë së Bashkuar përmes kanaleve të ndryshme në internet.

“Ky partneritet ofron fleksibilitet dhe zgjedhje më të madhe për të përmbushur nevojat e konsumatorëve për gjërat thelbësore ushqimore dhe trajtimet sipas kërkesës,” shpjegoi Chris Conway, i cili drejton strategjinë e shpërndarjes së shpejtë të Co-op.

Bumi i shpërndarjes së ushqimeve vazhdon

Vitin e kaluar, porositë e ushqimit gjeneruan 16% të vlerës totale të biznesit të Deliveroo, me zgjerim të fortë dyshifror të nxitur nga gama më e gjerë e produkteve dhe edukimi më i mirë i klientëve për shërbimin.

Për zinxhirët ushqimorë evropianë që shikojnë këtë hapësirë, qasja e Co-op ofron një plan për të konkurruar me lojtarë të përkushtuar në internet pa investime masive në infrastrukturë.

Bazuar në raportin e RetailGazette

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU