
Një studim ndërkombëtar i kohëve të fundit nga SAS dhe Coleman Parkes Research tregon se ndërsa 75% e marketerëve tashmë përdorin GenAI për detyrat e përditshme, shumica përqendrohen në aplikacione më të thjeshta si krijimi i përmbajtjes, kopjimi dhe redaktimi. Pavarësisht se këto përdorime bazë janë të përhapura, AI ofron aftësi shumë më të avancuara që vetëm një pjesë e vogël e marketerëve po përdorin aktualisht.
Sondazhi zbuloi se 18% përdorin IA gjeneruese për ndërtimin e audiencës, 19% për targetimin e audiencës, 16% për hartografimin e udhëtimit të klientëve dhe 14% për optimizimin e çmimeve.
Përfitimet për tregtinë elektronike
Duket se marketerët që përdorin Generative IA në mënyrë strategjike po shohin rezultate mbresëlënëse. Miratimi i GenAI është i lidhur me përmirësimet në personalizim (92%), kënaqësinë dhe mbajtjen e klientit (89%), aftësinë për të përpunuar sasi të mëdha të të dhënave (88%), dhe saktësinë e analitikës parashikuese (88%).
Brenda e-commerce, mjetet gjeneruese të IA mund të transformojnë komunikimin e klientëve, të modernizojnë operacionet dhe të nxisin rritjen e biznesit.

Source: Sas
Marketers presin të zgjerojnë përdorimin e tyre të Generative IA gjatë një deri në dy vitet e ardhshme për:
- Kurseni kohë dhe kosto (63%)
- Përmirësimi i menaxhimit dhe përputhshmërisë së riskut (62%)
- mundëson përpunimin më efikas të të dhënave (60%)
Megjithatë, pengesa kryesore është mirëkuptimi i pamjaftueshëm dhe menaxhimi strategjik nga CMOS. Mbrojtja e privatësisë dhe siguria e të dhënave përbëjnë gjithashtu probleme, me 61% të marketerëve që i përmendin ato si sfida kyçe në miratimin e GenAI. Vetëm një e treta e organizatave kanë në fuqi korniza gjithëpërfshirëse të qeverisjes së të dhënave dhe më pak se 10% e kanë arritur këtë për GenAI.
Për të qëndruar përpara konkurrencës, mendoni të investoni në GenAI tani. Për të realizuar plotësisht potencialin e saj, industria e e-commerce duhet të investojë në edukimin e udhëheqësve të saj, duke përfshirë CMOS.
Për më tepër, ndërtimi i kornizave të forta të qeverisjes së të dhënave dhe përputhshmërisë do të jetë vendimtare për të forcuar besimin e klientëve dhe për të siguruar përdorimin e përgjegjshëm të IA.