
Cilësia, qëndrueshmëria dhe afërsia po provojnë të jenë gurët e themelit të ndërtimit të besnikërisë. Ato madje tejkalojnë aspekte të tilla tërheqëse si zbritjet dhe pazaret. Besimi në tregtinë elektronike tejkalon gjithçka tjetër.

Source: Intuit
Nëse vendosni t’u jepni dhurata klientëve, sigurisht që do të duhet
Njerëzit priren të kthejnë atë që kanë marrë nga të tjerët. Ata natyrisht i përgjigjen pozitivisht një dhurate, edhe nëse nuk e kanë kërkuar atë. Marrëdhënia midis klientit dhe markës mbetet e fortë nëse konsumatori mendon se ka një shkëmbim vlere – se ata po marrin diçka në këmbim të sjelljes së tyre besnike.
31% e konsumatorëve mendojnë se është e rëndësishme që markat t’i shpërblejnë ato me oferta speciale dhe zbritje. 64% e 18-34-vjeçarëve presin që markat t’i shpërblejnë me oferta speciale dhe zbritje (krahasuar me 53% në përgjithësi).
Besimi nuk është një frazë boshe
Identiteti në markë është i rëndësishëm sepse pasqyron mënyrën se si marka identifikohet me klientin. Konsumatorët preferojnë markat që pasqyrojnë vlerat e tyre, gjë që i ndihmon ata të shmangin shqetësimin e ndjenjës së një konflikti midis këtyre vlerave. Gjithnjë e më shumë, njerëzit do të zgjedhin marka që ndihen si një pasqyrim i vetes.
35% e konsumatorëve thonë se është e rëndësishme që markat t’i bëjnë ata të ndihen mirë. 23% e 18-24 vjeç thonë se është e rëndësishme që markat të pasqyrojnë vlerat e tyre personale (krahasuar me 18% në përgjithësi).
Sondazhi gjithëpërfshirës përfshinte të dhëna nga SHBA, Kanadaja, Australia dhe Mbretëria e Bashkuar.