2 min. duke lexuar

Cili është çelësi i besnikërisë së markës?

Në botën në zhvillim të tregtisë elektronike, ku çdo klikim ka rëndësi, të kuptuarit e kompleksitetit të sjelljes së konsumatorit është thelbësor. Raporti i thelluar i Intuit, Shkenca e Besnikërisë, gërmon thellë në mentalitetin e konsumatorit dhe zbulon se çfarë fshihet pas besnikërisë së markës.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Cili është çelësi i besnikërisë së markës?
Burimi: Depositphotos

Cilësia, qëndrueshmëria dhe afërsia po provojnë të jenë gurët e themelit të ndërtimit të besnikërisë. Ato madje tejkalojnë aspekte të tilla tërheqëse si zbritjet dhe pazaret. Besimi në tregtinë elektronike tejkalon gjithçka tjetër.

Source: Intuit

Nëse vendosni t’u jepni dhurata klientëve, sigurisht që do të duhet

Njerëzit priren të kthejnë atë që kanë marrë nga të tjerët. Ata natyrisht i përgjigjen pozitivisht një dhurate, edhe nëse nuk e kanë kërkuar atë. Marrëdhënia midis klientit dhe markës mbetet e fortë nëse konsumatori mendon se ka një shkëmbim vlere – se ata po marrin diçka në këmbim të sjelljes së tyre besnike.

31% e konsumatorëve mendojnë se është e rëndësishme që markat t’i shpërblejnë ato me oferta speciale dhe zbritje. 64% e 18-34-vjeçarëve presin që markat t’i shpërblejnë me oferta speciale dhe zbritje (krahasuar me 53% në përgjithësi).

Besimi nuk është një frazë boshe

Identiteti në markë është i rëndësishëm sepse pasqyron mënyrën se si marka identifikohet me klientin. Konsumatorët preferojnë markat që pasqyrojnë vlerat e tyre, gjë që i ndihmon ata të shmangin shqetësimin e ndjenjës së një konflikti midis këtyre vlerave. Gjithnjë e më shumë, njerëzit do të zgjedhin marka që ndihen si një pasqyrim i vetes.

35% e konsumatorëve thonë se është e rëndësishme që markat t’i bëjnë ata të ndihen mirë. 23% e 18-24 vjeç thonë se është e rëndësishme që markat të pasqyrojnë vlerat e tyre personale (krahasuar me 18% në përgjithësi).

Sondazhi gjithëpërfshirës përfshinte të dhëna nga SHBA, Kanadaja, Australia dhe Mbretëria e Bashkuar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Si u shkallëzua GymBeam nga Sllovakia në 16 tregje evropiane
12 min. duke lexuar

Si u shkallëzua GymBeam nga Sllovakia në 16 tregje evropiane

Çfarë duhet në të vërtetë për të ndërtuar një biznes që funksionon në 16 vende të ndryshme? Beatrix Vojtekova, CMO, nga GymBeam e di nga dora e parë – ajo ka ndihmuar në rritjen e një startup-i sllovak në një markë fitnesi prej 200 milionë eurosh. Në këtë bisedë, ajo ndan historitë e vërteta pas […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pse shumë logo ngatërrojnë klientët (studime të vërteta të rasteve)
12 min. duke lexuar

Pse shumë logo ngatërrojnë klientët (studime të vërteta të rasteve)

Imagjinoni këtë: Ju jeni duke dizajnuar ftesa për partnerët tuaj më të mëdhenj me shumicë dhe duhet të shtrydhni 12 logo të ndryshme në një dizajn. Tingëllon kompleks? Ky ishte realiteti im në një markë të madhe të modës – derisa zbuluam se si shumë logo ngatërrojnë klientët dhe dëmtojnë njohjen e markës. Pas 20+ […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands