
Lista synon të ofrojë një tablo të shitësve më të shquar online me seli në Evropën Qendrore dhe Lindore dhe që operojnë në vende të tjera brenda rajonit. Ne mund të shohim shifrat e shitjeve të tyre, rritjen nga viti në vit dhe të lexojmë profilet e tyre për të pasur një ide se si janë zhvilluar lojtarët më të mëdhenj në sektorë të ndryshëm dhe çfarë kanë arritur vitet e fundit.
Statistika nga lista e 50 eksportuesve kryesorë të tregtisë elektronike në Evropën Qendrore dhe Lindore
Mjedisi ekonomik në Evropën Qendrore dhe Lindore ka pësuar ndryshime të rëndësishme që nga shkurti i vitit 2022, për shkak të luftës në Ukrainë dhe përshkallëzimit të inflacionit. Këto tronditje kanë prishur tregtinë, kanë rritur kostot dhe kanë krijuar pasiguri në tregun në të gjithë rajonin.
Pra, ka një pasojë të drejtpërdrejtë: nëse shohim 50 eksportuesit më të mirë në Evropën Qendrore dhe Lindore, mund të themi se në përgjithësi ka pasur një rënie dramatike të normës së rritjes. Ndërsa rritja mesatare e të ardhurave nga viti në vit për 50 eksportuesit më të mirë online ishte 48% në vitin 2021, ajo ra në 10% në 2022.
Dallimet në performancë
Mes pengesave ekonomike, dallimet e performancës janë vërejtur midis lojtarëve të ndryshëm të e-commerce. Disa kanë arritur t’i kapërcejnë këto vështirësi në mënyrë efektive dhe kanë ruajtur trajektoren e tyre të rritjes, edhe pse me një ritëm më të ngadaltë se gjatë viteve të Covidit.
Grupi polak Allegro, i cili ka një vlerë bruto mallrash (GMV) prej më shumë se 11 miliard euro dhe rritje vjetore prej 23%. Vlen të theksohet se hyrja e Allegro në tregun çek ishte një sfidë, pasi në këtë treg nuk ekzistonte tradita e një modeli tregu të jashtëm. Ideja e prezantimit të mijëra partnerëve polakë të biznesit që mund të dorëzojnë në vetëm 1-2 javë çoi në çështje të rëndësishme të përvojës së klientit.
Nga ana tjetër, rreth një e pesta e 50 e-tailers më të mirë shënoi rezultate negative të rritjes së shitjeve nga viti në vit në kontekstin e 21 /22, duke përfshirë Dedoles (veshje), Inspio (shtëpi & dekor) dhe Artmie (arte dhe zeje). Shënim: Dedoles, i cili pa rritje të shkëlqyer në 2020 dhe 2021, nuk arriti të mbajë vrullin në vitin 2022 dhe ishte në rënie me 35% nga viti në vit. Kliko këtu për të parë listën e 50 më të mirëve.
Duke folur për sektorët, nuk ka asnjë korrelacion midis performancës së dyqaneve të ndryshme të e-commerce dhe sektorëve të cilëve u përkasin. Kjo çon në përfundimin se suksesi ose dështimi ishte poshtë në qasjen individuale të biznesit dhe se si ata reaguan ndaj sfidave.
Mund të jetë interesante të theksohet se brenda lëvizjes së gjelbër, Furbify, një kompani që shet vetëm harduer kompjuterik të rinovuar, është rritur në mënyrë të jashtëzakonshme dhe ka ende një potencial të rëndësishëm rritjeje.

Source: Growwwdigital.com
Ndryshimet e strategjisë
Growww Digital beson se kursi i matur i veprimit në rrethana të tilla është ndjekja e një strategjie rritjeje të fokusuar në fitim që ndihmon kompanitë e e-commerce të balancojnë rritjen me stabilitetin financiar.
Strategjia dominuese e blerjes së tregut, dikur e konsideruar si një qasje logjike në një mjedis e-commerce të përshpejtuar nga pandemia COVID-19, ka hasur në probleme me shpërthimin e luftës dhe inflacionit në vitin 2022.
Erozioni i fuqisë blerëse dhe kostot e përshkallëzuara të lidhura me prodhimin, tregtinë dhe logjistikën globale e kanë dëmtuar këtë strategji. Deri në vitin 2022, trajektoret e rritjes së të ardhurave janë divergjuar, duke detyruar bizneset e e-commerce të kalojnë në një strategji fitimprurëse të rritjes që thekson si rritjen, ashtu edhe profitabilitetin.
“Ishte një bisht i madh dhe të gjithë mund të ndiheshin si një superhero. Por kishte edhe të keqen e saj, sepse ishte vetëm një erë e fortë në vela. Tani duhet të rreshtohemi dhe të drejtojmë.
László Szabó, Partner Menaxhues, Growww Digital
Szabó sugjeron se ka dy mënyra kryesore për të arritur rritje fitimprurëse: rritjen e efikasitetit dhe rritjen e të ardhurave.
Rritja e të ardhurave mund të arrihet nëpërmjet një qasjeje “zgjerimi 3D” :
- Zgjerimi i kanaleve të shitjes (p.sh. përdorimi i shesheve)
- Zgjerimi gjeografik (penetrimi i tregjeve të huaja)
- Diversifikimi ose zgjerimi i portofolit të produkteve
Është e qartë se prirja drejt hapjes së tregut është ngadalësuar, duke shënuar një zhvendosje nga modeli i mëparshëm i orientuar drejt rritjes. Më shumë kompani tani po i japin përparësi profitabilitetit krahas rritjes dhe përshtatjes me ndryshimin e dinamikës ekonomike.
Hidhini një sy top 50 eksportuesve të tregtisë elektronike të Growww Digital në Evropën Qendrore dhe Lindore për të parë lojtarët dhe performancën e tyre në vitet e fundit.
Kliko këtu për të parë listën Top 50.