5 min. duke lexuar

Cilët janë 50 eksportuesit më të mirë të tregtisë elektronike në rajonin e CEE?

Growww Digital, agjencia kryesore e marketingut dixhital në Evropën Qendrore dhe Lindore me bazë në Hungari, përpilon çdo vit një listë të eksportuesve më të mëdhenj të tregtisë elektronike në Evropën Qendrore dhe Lindore. Këtë vit, ata kanë publikuar listën e tyre top 50, e cila është unike në lidhjen e saj të drejtpërdrejtë me lojtarët kryesorë në treg dhe përfaqëson prirjet e të ardhurave dhe normat e rritjes gjatë viteve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Cilët janë 50 eksportuesit më të mirë të tregtisë elektronike në rajonin e CEE?
Burimi: Depositphotos

Lista synon të ofrojë një tablo të shitësve më të shquar online me seli në Evropën Qendrore dhe Lindore dhe që operojnë në vende të tjera brenda rajonit. Ne mund të shohim shifrat e shitjeve të tyre, rritjen nga viti në vit dhe të lexojmë profilet e tyre për të pasur një ide se si janë zhvilluar lojtarët më të mëdhenj në sektorë të ndryshëm dhe çfarë kanë arritur vitet e fundit.

Statistika nga lista e 50 eksportuesve kryesorë të tregtisë elektronike në Evropën Qendrore dhe Lindore

Mjedisi ekonomik në Evropën Qendrore dhe Lindore ka pësuar ndryshime të rëndësishme që nga shkurti i vitit 2022, për shkak të luftës në Ukrainë dhe përshkallëzimit të inflacionit. Këto tronditje kanë prishur tregtinë, kanë rritur kostot dhe kanë krijuar pasiguri në tregun në të gjithë rajonin.

Pra, ka një pasojë të drejtpërdrejtë: nëse shohim 50 eksportuesit më të mirë në Evropën Qendrore dhe Lindore, mund të themi se në përgjithësi ka pasur një rënie dramatike të normës së rritjes. Ndërsa rritja mesatare e të ardhurave nga viti në vit për 50 eksportuesit më të mirë online ishte 48% në vitin 2021, ajo ra në 10% në 2022.

Dallimet në performancë

Mes pengesave ekonomike, dallimet e performancës janë vërejtur midis lojtarëve të ndryshëm të e-commerce. Disa kanë arritur t’i kapërcejnë këto vështirësi në mënyrë efektive dhe kanë ruajtur trajektoren e tyre të rritjes, edhe pse me një ritëm më të ngadaltë se gjatë viteve të Covidit.

Grupi polak Allegro, i cili ka një vlerë bruto mallrash (GMV) prej më shumë se 11 miliard euro dhe rritje vjetore prej 23%. Vlen të theksohet se hyrja e Allegro në tregun çek ishte një sfidë, pasi në këtë treg nuk ekzistonte tradita e një modeli tregu të jashtëm. Ideja e prezantimit të mijëra partnerëve polakë të biznesit që mund të dorëzojnë në vetëm 1-2 javë çoi në çështje të rëndësishme të përvojës së klientit.

Nga ana tjetër, rreth një e pesta e 50 e-tailers më të mirë shënoi rezultate negative të rritjes së shitjeve nga viti në vit në kontekstin e 21 /22, duke përfshirë Dedoles (veshje), Inspio (shtëpi & dekor) dhe Artmie (arte dhe zeje). Shënim: Dedoles, i cili pa rritje të shkëlqyer në 2020 dhe 2021, nuk arriti të mbajë vrullin në vitin 2022 dhe ishte në rënie me 35% nga viti në vit. Kliko këtu për të parë listën e 50 më të mirëve.

Duke folur për sektorët, nuk ka asnjë korrelacion midis performancës së dyqaneve të ndryshme të e-commerce dhe sektorëve të cilëve u përkasin. Kjo çon në përfundimin se suksesi ose dështimi ishte poshtë në qasjen individuale të biznesit dhe se si ata reaguan ndaj sfidave.

Mund të jetë interesante të theksohet se brenda lëvizjes së gjelbër, Furbify, një kompani që shet vetëm harduer kompjuterik të rinovuar, është rritur në mënyrë të jashtëzakonshme dhe ka ende një potencial të rëndësishëm rritjeje.

Source: Growwwdigital.com

Ndryshimet e strategjisë

Growww Digital beson se kursi i matur i veprimit në rrethana të tilla është ndjekja e një strategjie rritjeje të fokusuar në fitim që ndihmon kompanitë e e-commerce të balancojnë rritjen me stabilitetin financiar.

Strategjia dominuese e blerjes së tregut, dikur e konsideruar si një qasje logjike në një mjedis e-commerce të përshpejtuar nga pandemia COVID-19, ka hasur në probleme me shpërthimin e luftës dhe inflacionit në vitin 2022.

Erozioni i fuqisë blerëse dhe kostot e përshkallëzuara të lidhura me prodhimin, tregtinë dhe logjistikën globale e kanë dëmtuar këtë strategji. Deri në vitin 2022, trajektoret e rritjes së të ardhurave janë divergjuar, duke detyruar bizneset e e-commerce të kalojnë në një strategji fitimprurëse të rritjes që thekson si rritjen, ashtu edhe profitabilitetin.

“Ishte një bisht i madh dhe të gjithë mund të ndiheshin si një superhero. Por kishte edhe të keqen e saj, sepse ishte vetëm një erë e fortë në vela. Tani duhet të rreshtohemi dhe të drejtojmë.
László Szabó, Partner Menaxhues, Growww Digital

Szabó sugjeron se ka dy mënyra kryesore për të arritur rritje fitimprurëse: rritjen e efikasitetit dhe rritjen e të ardhurave.

Rritja e të ardhurave mund të arrihet nëpërmjet një qasjeje “zgjerimi 3D” :

  • Zgjerimi i kanaleve të shitjes (p.sh. përdorimi i shesheve)
  • Zgjerimi gjeografik (penetrimi i tregjeve të huaja)
  • Diversifikimi ose zgjerimi i portofolit të produkteve

Është e qartë se prirja drejt hapjes së tregut është ngadalësuar, duke shënuar një zhvendosje nga modeli i mëparshëm i orientuar drejt rritjes. Më shumë kompani tani po i japin përparësi profitabilitetit krahas rritjes dhe përshtatjes me ndryshimin e dinamikës ekonomike.

Hidhini një sy top 50 eksportuesve të tregtisë elektronike të Growww Digital në Evropën Qendrore dhe Lindore për të parë lojtarët dhe performancën e tyre në vitet e fundit.
Kliko këtu për të parë listën Top 50.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale
3 min. duke lexuar

58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale

Shitësit po zbulojnë se ndërsa klientët adhurojnë zbritjet, ata janë gjithashtu të shqetësuar për privatësinë e tyre kur ndajnë informacione personale. Sipas një studimi të fundit nga konsulenca e transformimit dixhital Daemon, ofertat promocionale dhe emaili për zbritje mbeten një tërheqje e fortë ndër breza; Mijëvjeçarët kryesojnë në 67%, pasuar nga Baby Boomers me 65% […]

Lexoni artikullin
Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë
5 min. duke lexuar

Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë

Që nga lejet bazë të hipjes deri te mjetet efektive të marketingut, kalimet e portofolit dixhital kanë pësuar një zhvillim të rëndësishëm. Brenda aplikacioneve të portofolit mobil si Apple Wallet, Google Pay, dhe Samsung Pay, këto përfaqësime dixhitale mund të mbajnë çdo gjë nga biletat e hipnotizimit dhe biletat deri te kartat e anëtarësimit, kartat […]

Lexoni artikullin
Çfarë është Immersive Shopping?
5 min. duke lexuar

Çfarë është Immersive Shopping?

Immersive shopping është një strategji e shitjes me pakicë që kombinon novacionin dixhital me aspektet angazhuese dhe tactile të shitjes tradicionale. Ajo kombinon botën dixhitale dhe fizike për të krijuar përvoja të paharrueshme dhe magjepsëse nëpërmjet përdorimit të teknologjive të fundit si realiteti virtual (VR), realiteti i shtuar (AR), dhe blerjet live.

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+