3 min. duke lexuar

Cilat vende evropiane mbështeten më shumë në tregtinë e jashtme elektronike? Një vështrim në tregtinë ndërkufitare në Evropë

Gjetjet e fundit të Bazës së të Dhënave të Tregtisë Evropiane (ECDB) zbulojnë modele të mahnitshme rajonale në mënyrën se si vende të ndryshme evropiane angazhohen me shitësit ndërkombëtarë në internet dhe cilat vende evropiane mbështeten më shumë në tregtinë elektronike të huaj. Kjo analizë eksploron shkallët e ndryshme të adoptimit të tregtisë elektronike ndërkufitare në të gjithë kontinentin duke ruajtur integritetin e të dhënave thelbësore të tregut.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Cilat vende evropiane mbështeten më shumë në tregtinë e jashtme elektronike? Një vështrim në tregtinë ndërkufitare në Evropë
Burimi: Depositphotos

Kombet e Evropës Jugore udhëheqin në blerjet ndërkombëtare

Statistikat tregojnë se blerësit online në Spanjë, Itali, Turqi dhe Norvegji kryejnë mbi tre të katërtat e aktiviteteve të tyre të tregtisë elektronike përmes shitësve ndërkombëtarë me pakicë. Kjo qëndron në kontrast të plotë me tregje të tilla si Polonia, Rumania dhe Serbia, ku platformat vendase mbajnë një bazë më të fortë.

Hulumtimi tregon se gjigantët e tregtisë elektronike të Evropës Veriore janë vendosur me sukses si forca dominuese në tregje të shumta, veçanërisht në rajonet jugore ku alternativat lokale mund të jenë më pak të zhvilluara ose konkurruese.

Pse disa tregje mbajnë ekosisteme më të forta vendase të tregtisë elektronike

Fuqitë ekonomike të Francës, Gjermanisë dhe Holandës kanë zhvilluar mjedise të forta vendase të shitjes me pakicë në internet. Zalando, Bol dhe Carrefour kanë ndërtuar praninë e tyre në tregjet e tyre vendase duke u zgjeruar gjithashtu në tregjet ndërkombëtare.

Këto vende kanë sisteme logjistike të zhvilluara mirë dhe konkurrentë të shumtë vendas, megjithatë Gjermania me tregun e saj vendas shumë të zhvilluar të tregtisë elektronike ende sheh rreth 60% të blerjeve online të bëra përmes kanaleve ndërkufitare. Kjo tregon rolin dominues të platformave shumëkombëshe në tregun dixhital.

cross border

Source: ECDB

Pabarazitë rajonale

Tregjet e Evropës Jugore dhe Lindore duken veçanërisht të varura nga platformat ndërkombëtare. Kombet duke përfshirë Portugalinë, Kroacinë, Lituaninë dhe Spanjën raportojnë se shitësit ndërkombëtarë përbëjnë më shumë se 75% të aktivitetit të tyre të tregtisë elektronike.

Konsumatorët në këto rajone shpesh i drejtohen platformave si Amazon dhe Temu për çmime konkurruese dhe përzgjedhje më të gjerë të produkteve në krahasim me atë që është në dispozicion përmes shitësve vendas. Megjithatë, blerjet përmes platformave ndërkombëtare nuk përjashtojnë domosdoshmërisht mallrat e prodhuara në vend.

Përjashtime të dukshme që kundërshtojnë tendencat rajonale

Modelet e vëzhguara zbulojnë disa përjashtime interesante. Tregu i tregtisë elektronike në Poloni i përket Allegro sepse kjo kompani udhëheq Amazon në pjesën e tregut. Platformat kryesore të tregtisë elektronike në Rumani, Serbi dhe Greqi përbëhen kryesisht nga shitës me pakicë vendas.

Amazon operon domene të dedikuara në Poloni dhe disa tregje të tjera, por nuk ka operacione të drejtpërdrejta në shumë vende brenda këtij rajoni.

Analiza zbulon se si tregjet evropiane zhvillojnë varësinë e tyre ndërkufitare nga tregtia elektronike përmes një kombinimi të faktorëve gjeografikë dhe infrastrukturës dixhitale dhe forcave konkurruese të tregut dhe modeleve të preferencave të konsumatorëve.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+