8 min. duke lexuar

Cilat biznese përfitojnë më shumë nga marketingu me email?

Marketingu me email - ose buletinet shumë të shpifura që shpesh mbushin kutitë tona hyrëse - është ende i rëndësishëm në epokën e sotme të rrjeteve sociale dhe përmbajtjes së menjëhershme. Ai ofron një formë të ndryshme të kontaktit me klientët që është i pazëvendësueshëm për shumicën e bizneseve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Cilat biznese përfitojnë më shumë nga marketingu me email?
Burimi: Depositphotos

Është një mënyrë e zgjuar dhe e përballueshme për të qëndruar para klientëve në baza të rregullta dhe të rastësishme. Studimet tregojnë se mbi 90% e konsumatorëve kontrollojnë emailin e tyre çdo ditë, dhe buletinet madje kanë parë një rritje të ndërveprimit në muajt e fundit.

Kthimi i investimit në email marketing është vërtet i lartë, për sa kohë që dini si ta bëni atë. Ju mund të lexoni për përfitimet e tij dhe hapat që duhet të ndërmerrni për të krijuar një buletin imagjinativ në këtë seksion. Sot, megjithatë, ne do të shohim se cilat lloje biznesesh e shohin marketingun me email më të dobishëm dhe pse.

Pavarësisht nga madhësia e biznesit tuaj ose sektori në të cilin operoni, emaili mund të ofrojë një sërë mundësish biznesi, nga gjenerimi i klientëve deri te përfshirja interaktive e klientëve tuaj në vendimet e biznesit. Për shembull, mund t’i lini ata të votojnë për një produkt të ri, ngjyrën ose materialin e tij, të cilin me siguri do ta vlerësojnë (dhe ndoshta edhe do ta blejnë).

Sigurisht, marketingu me email është mjaft fleksibël për t’u personalizuar për të arritur qëllime komplekse marketingu, në varësi të nevojave, infrastrukturës dhe aftësive organizative.

Marketingu me email është një domosdoshmëri për shitësit me pakicë

Dhe nëse jo një domosdoshmëri, do të ishte joprofesionale, për të thënë të paktën, të mos përfitonim plotësisht nga ky kanal. Është thelbësore për ta dhe pothuajse me siguri mund t’i kthejë përpjekjet e marketingut në fitim.

Bazuar në mbledhjen e të dhënave dhe informacionin e klientit, shitësit me pakicë mund të krijojnë përditësime të synuara në mënyrë perfekte dhe të rëndësishme me email që godasin shenjën. Çfarë do të thotë kjo? Kjo do të thotë që ju keni shumë më shumë gjasa të hapni një email zbritjeje për një ofertë produkti që keni parë më parë sesa një të paspecifikuar. Shitësi me pakicë mund të përdorë të gjitha të dhënat e mbledhura për të nxitur angazhimin me marrësit.

Mendoni për këtë – cilat email hapni më shpesh? Ato që janë të personalizuara dhe ndihen sikur i keni pritur. Zbritje produktesh, urime virtuale për ditëlindje ose festa, ftesa për ngjarje dhe shfaqje tregtare ku shitësi me pakicë po merr pjesë. Na flet drejtpërdrejt, dhe sigurisht na pëlqen.

Source: Depositphotos

Shërbimet financiare, sigurimet dhe bankat janë prapa

Si kështu? Emaili është më serioz dhe më i përhershëm se, të themi, rrjetet sociale. Thjesht, ne kemi më shumë gjasa t’i besojmë diçkaje që na vjen në formën e një buletini sesa një postim në Facebook ose Instagram (apo edhe LinkedIn).

Këto industri (d.m.th. ato që ne i besojmë paratë tona ose shëndetin tonë) përfitojnë më shumë nga normat më të larta të hapjes dhe normat pasuese të konvertimit të komunikimit me email me klientët.

Këto kompani kanë një sasi të madhe të dhënash të ndjeshme për individët, kështu që është e lehtë për ta të synojnë linjën e subjektit dhe përmbajtjen e buletinit në një mënyrë vërtet personale. Për shembull, merrni parasysh një mijëvjeçar që po planifikon të blejë një shtëpi ose një apartament dhe po konsideron formën më të mirë të financimit të shtëpisë. Bankat mbledhin të dhëna mbi preferencat e planeve të kursimeve, kërkimet në Google dhe informacionin e llogarisë së tij, që do të thotë vetëm një gjë. Mijëvjeçari ynë merr një email me një plan kursimi për ta ndihmuar atë të arrijë qëllimin e tij.

Source: Depositphotos

Turizmi dhe mikpritja? Marketingu me email ka kuptim edhe për këto industri

Ata e zbuluan këtë gjatë pandemisë kur prezantuan porositjen online, mbledhjen e ushqimit dhe veçori të tjera që donin t’u prezantonin klientëve të tyre. Diçka aq e thjeshtë – por e sofistikuar – sa marketingu me email gjithashtu ndihmoi industritë më të goditura t’i mbijetojnë pandemisë.

Emailet informonin njerëzit për orarin e hapjes, numrin e njerëzve në ambiente (gjatë periudhës së kufizimeve), madje edhe nëse ata mund të kishin hasur dikë potencialisht të infektuar gjatë vizitës së tyre. Kompanitë e transportit informuan klientët se automjetet e tyre ishin dezinfektuar dhe ishin ende gati për përdorim.

Hotelet dërguan informacione se kur, ku dhe si do të operonin për ta bërë sa më të lehtë që të jetë e mundur për klientët të lundrojnë në rregulloret aktuale. Përndryshe, ata u ofruan atyre zbritje besnikërie. Të gjitha duke përdorur email marketing dhe disa mjete të thjeshta.

Source: Depositphotos

Organizatat jofitimprurëse dhe shoqatat qytetare kanë një mjet të vlefshëm në duart e tyre

Ata mund të përdorin e-mailin për të mbledhur nënshkrime ose për të mbrojtur të drejtat e të pambrojturve në një mënyrë shumë efikase. Shumë grupe të komunitetit mund të mbledhin në mënyrë efektive dhjetëra mijëra nënshkrime për një kauzë të mirë përmes marketingut me email.

Emailet shpesh përfshijnë foto me një adresë të drejtpërdrejtë emri të ndjekur nga një kërkesë për ndihmë – financiare ose materiale. Le ta pranojmë, a nuk është pak më e vështirë të flasim kur na drejtohen me emër dhe e dimë nga të dhënat që kemi mbledhur se kultivimi i kafazeve, tërmeti në Turqi apo lufta në Ukrainë është një kauzë e afërt për zemrat tona?

Kurse dhe trajnime me klikimin e një butoni

Marketingu me email është gjithashtu thelbësor për ata që kanë zgjedhur të bëjnë biznes ekskluzivisht në internet, duke ofruar kurse online, trajnime, shkolla gjuhësore apo edhe klasa yoga. Me vetëm një klikim, ju mund të konvertoni bazën tuaj të të dhënave të postës elektronike në klientë të vërtetë. Përsëri, një email i shkruar mirë dhe i personalizuar vlen shumë më tepër se një postim i rastësishëm në një rrjet social.

Le të hedhim një vështrim të shpejtë në përfitimet kryesore të marketingut me email:

  • Gjeneron interes tek klientët – veçanërisht nëse jeni një biznes i orientuar drejt shitjeve, emailet dhe format e tjera të buletineve të personalizuara (p.sh. kodet e zbritjes së ditëlindjes, etj.) kanë një shans të madh për të gjeneruar interes për klientët potencialë. E thënë thjesht, nëse ata klikojnë në faqen tuaj nga një email, ka një shans shumë të mirë që ata ta shndërrojnë atë klikim në të ardhura duke blerë një produkt.
  • Ata kujtohen – Duke dërguar email të rregullt, por jo shumë të shpeshta, në kutitë hyrëse të abonentëve tuaj, ju po u kujtoni atyre biznesin tuaj. Keni harruar se ku të blini çorapet më të mira ose të brendshmet e qepura me dorë? Tregoju.
  • Përmbajtja ka një shans më të mirë për t’u parë – e keqja e përmbajtjes së menjëhershme në mediat sociale është se ajo zhduket shpejt dhe/ose gëlltitet nga përmbajtje të tjera, edhe më të reja. Marketingu me email, nga ana tjetër, ka një avantazh të madh – marrësi mund ta lexojë atë sipas dëshirës së tij, të kthehet tek ai, ta shënojë si të palexuar apo edhe ta arkivojë (nëse përmban kodet e zbritjes të përmendura më sipër, për shembull).
  • Është relativisht i lirë dhe i lehtë për t’u mbajtur i përditësuar – aplikacionet e sotme të postës elektronike janë shumë intuitive dhe relativisht të lira. Disa madje ofrojnë shërbime të kufizuara falas, ose mund t’i provoni për një muaj përpara se të vendosni të blini një licencë. Ndërsa jeni duke mbledhur të dhënat që dëshironi të ndani me marrësit tuaj, ju mund t’i ruani informacionin në program në mënyrë të vazhdueshme. Më pas mund ta modifikoni emailin në formën e tij përfundimtare dhe ta dërgoni në mijëra kuti hyrëse të postës elektronike.
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Si të krijoni fushata emaili që funksionojnë
5 min. duke lexuar

Si të krijoni fushata emaili që funksionojnë

Le të themi se është një mëngjes i bukur të shtunën. Je i zënë me organizimin e pushimeve familjare me fëmijët e tu. Ju merrni një email nga një kompani e aventurës në natyrë. Ajo ju tregon për një mundësi unike për të marrë familjen tuaj në një udhëtim të mbushur me argëtim në pyll. […]

Lexoni artikullin
Zbulohet marketingu i suksesshëm me email: 10 parime thelbësore për sukses
5 min. duke lexuar

Zbulohet marketingu i suksesshëm me email: 10 parime thelbësore për sukses

Marketingu me email është një mjet jetik për çdo biznes të suksesshëm. Por si të siguroheni që fushatat tuaja me email të jenë vërtet efektive dhe t’i mbajnë klientët tuaj të lumtur? Suksesi varet nga shumë faktorë, kështu që këtu janë 10 rregulla kryesore për t’ju ndihmuar të krijoni email tërheqës dhe të arrini efektivitetin […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+