3 min. duke lexuar

Chrome integron përmbledhjet e rishikimit të biznesit të fuqizuara nga AI në shfletues

Google Chrome ka lançuar një veçori që shfaq komente të menjëhershme të biznesit kur blerësit vizitojnë dyqanet online, raporton Social Media Today. Klientët amerikanë tani mund të prekin një ikonë pranë adresës së internetit për të parë se çfarë mendojnë blerësit e tjerë për shërbimin, produktet dhe politikat e atij shitësi me pakicë përpara se të bëjnë blerje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Chrome integron përmbledhjet e rishikimit të biznesit të fuqizuara nga AI në shfletues
Burimi: ChatGPT

Marrja e komenteve të dyqanit pa u larguar nga faqja

Mjeti funksionon përmes një klikimi të thjeshtë në butonin e informacionit të shiritit të adresave të Chrome. Blerësit marrin një dritare kërcyese që tregon opinionet e klientëve të tërhequra nga faqet e ndryshme të internetit të rishikimit plus vlerësimet e vetë Google. Gjithçka shfaqet si një paragraf i shkurtër me rezultate yjesh.

Google shpjegoi se ata mbledhin “vlerësime dyqanesh nga faqet e internetit me reputacion që grumbullojnë komentet e biznesit, si dhe nga përdoruesit në Google”. Fokusi qëndron në përvojat reale të blerjeve dhe jo në përmbajtjen e sajuar.

Pronarët e dyqaneve shqetësohen për saktësinë

Kjo krijon dhimbje koke për bizneset online. Përmbledhjet e automatizuara mund t’i kthejnë gjërat prapa ose të përqendrohen në ankesat e gabuara të klientëve, duke i bërë dyqanet të duken keq përmes gabimeve kompjuterike dhe jo problemeve aktuale.

Google thotë se këto përmbledhje funksionojnë ashtu si rishikimet e rregullta të Google dhe nuk mund të falsifikohen lehtësisht. Por pronarët e dyqaneve tani kanë një sistem tjetër për të parë dhe menaxhuar reputacionin e tyre.

Mbajtja e blerësve brenda botës së Google

Ndihmësi i blerjeve të Chrome i përshtatet planit më të madh të Google për të qëndruar vendi kryesor ku njerëzit fillojnë të kërkojnë produkte. Në vend që klientët të shkojnë në faqe të veçanta rishikimi, gjithçka ndodh pikërisht në shfletuesin që kontrollon Google.

Kjo do të thotë se komentet tuaja në Google kanë më shumë rëndësi se kurrë – blerësit potencialë mund të kontrollojnë se çfarë thonë njerëzit për dyqanin tuaj ndërsa tashmë janë duke shfletuar produktet tuaja, jo vetëm kur ju hulumtojnë për herë të parë.

Amerika së pari, Evropa më vonë

Për momentin kjo funksionon vetëm për blerësit në Shtetet e Bashkuara, pa asnjë fjalë se kur vendet e tjera kanë akses. Google zakonisht provon veçori të reja blerjesh në Amerikë së pari, kështu që pronarët e dyqaneve evropiane ndoshta duhet ta presin këtë ndryshim së shpejti dhe të fillojnë të përmirësojnë komentet e tyre në internet tani.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU