
Marrja e komenteve të dyqanit pa u larguar nga faqja
Mjeti funksionon përmes një klikimi të thjeshtë në butonin e informacionit të shiritit të adresave të Chrome. Blerësit marrin një dritare kërcyese që tregon opinionet e klientëve të tërhequra nga faqet e ndryshme të internetit të rishikimit plus vlerësimet e vetë Google. Gjithçka shfaqet si një paragraf i shkurtër me rezultate yjesh.
Google shpjegoi se ata mbledhin “vlerësime dyqanesh nga faqet e internetit me reputacion që grumbullojnë komentet e biznesit, si dhe nga përdoruesit në Google”. Fokusi qëndron në përvojat reale të blerjeve dhe jo në përmbajtjen e sajuar.
Pronarët e dyqaneve shqetësohen për saktësinë
Kjo krijon dhimbje koke për bizneset online. Përmbledhjet e automatizuara mund t’i kthejnë gjërat prapa ose të përqendrohen në ankesat e gabuara të klientëve, duke i bërë dyqanet të duken keq përmes gabimeve kompjuterike dhe jo problemeve aktuale.
Google thotë se këto përmbledhje funksionojnë ashtu si rishikimet e rregullta të Google dhe nuk mund të falsifikohen lehtësisht. Por pronarët e dyqaneve tani kanë një sistem tjetër për të parë dhe menaxhuar reputacionin e tyre.
Mbajtja e blerësve brenda botës së Google
Ndihmësi i blerjeve të Chrome i përshtatet planit më të madh të Google për të qëndruar vendi kryesor ku njerëzit fillojnë të kërkojnë produkte. Në vend që klientët të shkojnë në faqe të veçanta rishikimi, gjithçka ndodh pikërisht në shfletuesin që kontrollon Google.
Kjo do të thotë se komentet tuaja në Google kanë më shumë rëndësi se kurrë – blerësit potencialë mund të kontrollojnë se çfarë thonë njerëzit për dyqanin tuaj ndërsa tashmë janë duke shfletuar produktet tuaja, jo vetëm kur ju hulumtojnë për herë të parë.
Amerika së pari, Evropa më vonë
Për momentin kjo funksionon vetëm për blerësit në Shtetet e Bashkuara, pa asnjë fjalë se kur vendet e tjera kanë akses. Google zakonisht provon veçori të reja blerjesh në Amerikë së pari, kështu që pronarët e dyqaneve evropiane ndoshta duhet ta presin këtë ndryshim së shpejti dhe të fillojnë të përmirësojnë komentet e tyre në internet tani.
Bazuar në raportin e Social Media Today.