3 min. duke lexuar

ChatGPT arrin 66 milionë kërkesa kërkimi ditore – Google ende 210 herë më i madh

ChatGPT tani përpunon 66 milionë pyetje të ngjashme me kërkimin çdo ditë, por Google mbetet mbreti i padiskutueshëm me 14 miliardë kërkime ditore – kjo është 210 herë më shumë vëllim. Hendeku tregon se kërkimi i AI po rritet, por kërkimi tradicional ende dominon zbulimin, sipas të dhënave të ndara nga CEO i SparkToro, Rand Fishkin dhe raportuar nga SearchEngineLand.com.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
ChatGPT arrin 66 milionë kërkesa kërkimi ditore – Google ende 210 herë më i madh
Burimi: ChatGPT
CEO i OpenAI, Sam Altman, zbuloi se ChatGPT arriti 1 miliard kërkesa në ditë në dhjetor, duke u rritur në 2.5 miliardë deri në korriksiç raportuam në fillim të kësaj vere. Tingëllon masive, apo jo? Jo tamam. Pjesa më e madhe e atij trafiku vjen nga thirrjet API – bizneset që integrojnë GPT në produktet e tyre, jo njerëzit aktualë që kërkojnë përgjigje.

Një studim i Harvardit dhe OpenAI zbuloi se vetëm 21.3% e kërkesave të ChatGPT janë “të ngjashme me kërkimin” – që do të thotë se dikush në të vërtetë kërkon informacion në vend që të gjenerojë tekst ose kod. Bëni llogaritë: kjo është afërsisht 66 milionë pyetje për qëllimin e kërkimit në ditë.

Krahasojeni atë me 5 trilionë kërkime të Google në 2024, ose rreth 14 miliardë në ditë. Edhe DuckDuckGo dërgon më shumë trafik referimi sesa ChatGPT tani.

Google dominates with 14B daily searches, followed by Bing (613.5M), Yahoo (201.9M), DuckDuckGo (108.7M), and ChatGPT (66.5M) in 2025. Source: SparkToro

Source: searchengineland.com

Zhurma e kërkimit të AI vs realiteti

Sipas të dhënave të BrightEdge, mjetet e kërkimit të AI drejtojnë më pak se 1% të referimeve të faqeve të internetit. Hendeku ishte edhe më i madh në fillim të këtij viti – Fishkin vlerësoi se Google ishte 373 herë më i madh se ChatGPT në mars.

Këtu është goditja: Hulumtimi i SparkToro dhe Datos zbuloi se kur njerëzit fillojnë të përdorin mjete AI, kërkimet e tyre në Google në fakt rriten. Përdoruesit nuk po zëvendësojnë Google – ata po shtojnë AI në krye të zakoneve të tyre ekzistuese të kërkimit.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike

Nëse jeni duke drejtuar një dyqan online ose duke menaxhuar marketingun dixhital, mos u frikësoni se kërkimi i AI vret SEO. Google ende zotëron zbulimin. Po, përmbledhjet e AI po hanë disa klikime dhe ChatGPT mund të ketë më shumë rëndësi se DuckDuckGo në vende të caktuara, por ndryshimi i vëllimit është marramendës.

Përqendroni përpjekjet tuaja SEO aty ku klientët tuaj kalojnë kohë. Për shumicën e bizneseve të tregtisë elektronike, ky është ende Google – me një rrëshqitje dheu. Kërkimi i AI është real dhe në rritje, por raportet për vdekjen e Google janë shumë të ekzagjeruara. Gjigandi i kërkimit nuk do të shkojë askund së shpejti.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU