3 min. duke lexuar

ChatGPT arrin 2.5 miliardë kërkesa ditore

OpenAI zbuloi shifrat e përdorimit të ChatGPT - platforma përpunon 2.5 miliardë kërkesa nga përdoruesit globalë çdo ditë. Shtetet e Bashkuara përbëjnë 330 milionë nga këto pyetje. Rritja ka qenë aq e shpejtë sa vëllimi u dyfishua në tetë muaj.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
ChatGPT arrin 2.5 miliardë kërkesa ditore
Burimi: ChatGPT

Krahasimi i kërkimit në Google

ChatGPT po i afrohet dominimit të kërkimit të Google. Google përpunon afërsisht 14 miliardë kërkime në ditë.

Studiuesit e pavarur vlerësojnë shifra të ngjashme. Neil Patel nga NP Digital raporton 13.7 miliardë kërkime ditore në Google. SparkToro dhe Datos vlerësojnë deri në 16.4 miliardë në ditë.

Rritja shpërthyese e platformës AI

Në dhjetor 2024, Sam Altman, CEO i OpenAI, njoftoi 1 miliard pyetje ditore në ChatGPT. Brenda tetë muajve, ky numër u dyfishua në 2.5 miliardë aktualë.

Kjo rritje tregon një ndryshim themelor në mënyrën se si njerëzit aksesojnë informacionin në internet.

Ndikimi i sektorit të tregtisë elektronike

Për bizneset e tregtisë elektronike, këto shifra sinjalizojnë ndryshime të mëdha në sjelljen e klientëve:

  • Ndryshimi i sjelljes së blerjes: Klientët përdorin gjithnjë e më shumë AI për kërkimin e produkteve përpara se të blejnë. Në vend të kërkimit tradicional në Google, ata kërkojnë rekomandime dhe krahasime nga ChatGPT.
  • Strategjitë e SEO duhet të evoluojnë: Kompanitë duhet të optimizojnë përmbajtjen jo vetëm për Google, por edhe për platformat e AI. ChatGPT merr informacion nga faqet e internetit, kështu që përmbajtja cilësore mbetet thelbësore.
  • Asistentët e personalizuar të blerjeve: Përdorimi në rritje i AI sugjeron që klientët presin rekomandime të personalizuara dhe përgjigje të menjëhershme për pyetjet komplekse të produktit.

Nga 2.5 miliardë kërkesa ditore, vetëm 330 milionë (13.2%) vijnë nga Shtetet e Bashkuara. Kjo do të thotë se 86.8% e përdoruesve janë jashtë Amerikës.

Për firmat e tregtisë elektronike, kjo përfaqëson një mundësi masive. Adoptimi i AI në Evropë po rritet më shpejt se sa pritej.

Këta numra sinjalizojnë një zhvendosje nga kërkimi tradicional në asistentët bisedorë të AI. Kompanitë e tregtisë elektronike që përshtaten herët me këtë ndryshim do të fitojnë një avantazh konkurrues.


Të dhënat nga raporti i TechCrunch

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU