
ChatGPT arriti 10% të popullsisë globale të rritur në më pak se tre vjet. Studimi hartoi sjelljen e përdoruesit nga maji 2024 deri në korrik 2025 përmes klasifikuesve të automatizuar – asnjë njeri nuk pa përmbajtjen e mesazheve gjatë analizës për të mbrojtur privatësinë.
Ndihma për të shkruar dominon përdorimin e punës
40% e të gjitha mesazheve të lidhura me punën përfshijnë shkrimin. Por këtu është kapja – dy të tretat e këtyre mesazheve nuk kanë të bëjnë me krijimin e tekstit të ri. Përdoruesit duan të modifikojnë atë që kanë tashmë.
“Redaktoni këtë përshkrim të produktit për të qenë më teknik” është një mesazh më tipik sesa “Më shkruani një përshkrim produkti nga e para”.
Të kërkosh Beats Doing
Studimi prezantoi një klasifikim të ri:
- Të kërkosh (të kërkosh informacion për të marrë vendime)
- Të bësh (krijimi i rezultatit)
- Shprehja (shprehja e ndjenjave).
Rezultati: 49% e mesazheve janë duke pyetur, 40% duke bërë, 11% duke shprehur.
Më interesante: Pyetja po rritet më shpejt dhe ka kënaqësi më të lartë të përdoruesit. Për mesazhet e lidhura me punën, Doing është në 56%, por mesazhet Asking marrin vlerësime më të mira nga përdoruesit.

Soure: cdn.openai.com
Udhëzimi praktik është rasti më i zakonshëm i përdorimit
29% e të gjitha mesazheve ChatGPT bien në udhëzime praktike – mësim, këshilla, ide krijuese. Një tjetër 24% është duke kërkuar informacion (duke zëvendësuar kërkimin në Google) dhe 24% duke shkruar.
Këto tre kategori mbulojnë 77% të përdorimit total.
10% e të gjitha mesazheve janë kërkesa të drejtpërdrejta për mësimdhënie. Njerëzit nuk duan vetëm të blejnë një produkt, ata duan të mësojnë se si ta përdorin atë.
Sjellja e kërkimit po ndryshon
Kërkimi i informacionit u rrit nga 14% në 24% në një vit. Kërkimi bisedor po zëvendëson kërkimin e bazuar në fjalë kyçe.
Realiteti celular dhe me shumë kanale
36% e përdoruesve shprehin besnikëri përmes aplikacioneve të markës. Por preferencat e komunikimit janë të ndara: email 69%, SMS 43%, direct mail 43%, mobile push 30%.
Tregjet në zhvillim rriten më shpejt
Rritje joproporcionale është në vendet me PBB për frymë 10,000-40,000 dollarë. Vendet me të ardhura të ulëta dhe të mesme po adoptojnë ChatGPT më shpejt se tregjet e zhvilluara.

Source: cdn.openai.com
Çfarë do të thotë kjo praktikisht
Studimi tregon një fakt themelor: shumica e përdorimit të ChatGPT nuk lidhet me punën dhe kjo pjesë po rritet me shpejtësi. Mesazhet jo-pune u rritën nga 53% (qershor 2024) në 73% (qershor 2025).
Prodhimi i shtëpisë – blerjet, vendimmarrje, mësimi – po bëhet një pjesë më e madhe e ndikimit ekonomik sesa automatizimi i vendit të punës.
Programimi kompjuterik? Vetëm 4.2% e mesazheve. Marrëdhëniet dhe shoqëria? 1.9%. Shumica e njerëzve përdorin ChatGPT për vendime praktike dhe kërkim informacioni.
Hendeku gjinor është mbyllur – në qershor 2025, kishte më shumë përdorues aktivë me emra tipik femra. Hendeku i moshës vazhdon – 46% e mesazheve nga përdoruesit nën 26 vjeç.
Në lidhje me studimin: Metodologjia – studimi analizoi përdoruesit konsumatorë të ChatGPT (planet falas, Plus, Pro) nga maji 2024 deri në korrik 2025. Mesazhet u klasifikuan duke përdorur klasifikues të automatizuar LLM – asnjë njeri nuk pa përmbajtje mesazhi gjatë analizës për të mbrojtur privatësinë. Kampioni përjashtoi përdoruesit nën 18 vjeç, ata që hoqën dorë nga ndarja e të dhënave dhe llogaritë e Biznesit/Ndërmarrjeve.