5 min. duke lexuar

Çfarë mund të shisni në SHBA, por jo në Evropë

Mjediset rregullatore të Bashkimit Evropian dhe Shteteve të Bashkuara tregojnë dallime të rëndësishme që ndikojnë ndjeshëm se cilat produkte mund të shiten në secilin rajon. Sipas të dhënave të raportuara nga SALESUPPLY, një specialist i tregtisë elektronike ndërkufitare, Bashkimi Evropian është i njohur për theksin e tij në standardet strikte në shëndet, siguri dhe qëndrueshmëri mjedisore, duke çuar në shumë kufizime për produktet që janë zakonisht të disponueshme në SHBA. Ky artikull thekson konsideratat thelbësore për shitësit me pakicë në internet që kërkojnë të zgjerohen në këto tregje kryesore.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Çfarë mund të shisni në SHBA, por jo në Evropë
Burimi: Depositphotos

Çfarë mund të shisni ose çfarë nuk mund të shisni

Produkte ushqimore me përbërës të diskutueshëm

Një dallim i madh ekziston në mënyrën se si aditivët ushqimorë marrin rregullimin midis këtyre dy tregjeve. Rregulloret evropiane të ushqimit ndalojnë aditivë të shumtë që mbeten të lejuar në produktet ushqimore amerikane.

Rregulloret evropiane të ushqimit kanë ndaluar të verdhën Nr. 5 (Tartrazine) dhe të kuqen Nr. 40 (Allura Red) për shkak të provave që i lidhin ato me shqetësimet shëndetësore, duke përfshirë hiperaktivitetin e fëmijëve.

BE ndalon bromatin e kaliumit, i cili shërben si një përbërës pjekjeje për të rritur vetitë e brumit, për shkak të lidhjes së tij të mundshme me kancerin. Furrat e bukës komerciale në Shtetet e Bashkuara vazhdojnë të përdorin bromat kaliumi për prodhimin e bukës, pavarësisht mungesës së rregulloreve të rrepta federale.

Industria e qumështit në Amerikë përdor Hormonin e Rritjes së Gjedhit Rekombinant (rBGH) për të rritur rendimentin e qumështit nga lopët qumështore, megjithatë autoritetet evropiane kanë ndaluar përdorimin e tij. Autoritetet evropiane e kanë ndaluar produktin sepse duan të mbrojnë mirëqenien e kafshëve dhe shëndetin e njeriut nga rreziqet e mundshme të kancerit.

Produktet kozmetike nën shqyrtim

Sistemi rregullator evropian për produktet kozmetike ruan të njëjtin nivel rigoroziteti si direktivat e tjera të BE-së. BE-ja klasifikon parabenin izopropil së bashku me parabenin izobutil si substanca të ndaluara sepse ato ndikojnë në funksionet e sistemit endokrin, megjithëse ato mbeten të lejuara në SHBA.

Autoritetet evropiane ndaluan produktet e ndriçimit të lëkurës që përmbajnë hidrokinon për shkak të provave që tregojnë efekte anësore të mundshme kancerogjene dhe çrregullime të lëkurës. Shtetet e Bashkuara tregtojnë hidrokinonin si një përbërës në zgjidhjet e ndriçimit të lëkurës pa recetë.

Kimikati antimikrobik triclosan ekziston në pastë dhëmbësh dhe sapunat dhe deodorantët në SHBA, por BE ka ndaluar përdorimin e tij. Autoritetet evropiane kanë shprehur shqetësimet e tyre mjedisore për triclosan, duke e lidhur gjithashtu këtë substancë me rezistencën ndaj antibiotikëve.

Kimikatet dhe pesticidet – qasje të ndryshme ndaj rrezikut

Herbicidi glifosati, i cili shfaqet në Roundup dhe produkte të tjera, mbetet nën mbikëqyrje intensive rregullatore të BE-së pavarësisht përdorimit të tij të gjerë në Shtetet e Bashkuara. BE-ja kufizon përdorimin e glifosatit në një farë mase sepse substanca tregon lidhje të mundshme me zhvillimin e kancerit dhe dëmtimin e mjedisit.

BE-ja ndalon pesticidet neonikotinoide sepse ato shkaktojnë dëme fatale për bletët dhe organizmat e tjerë pjalmues. SHBA vazhdon të përdorë pesticide neonikotinoide duke zbatuar kufizime të reja në përdorimin e tyre.

Produktet dhe siguria për fëmijë

Ftalatet shërbejnë si plastifikues për të krijuar plastikë fleksibël në lodra dhe produkte të ndryshme për fëmijë. Bashkimi Evropian kufizoi përdorimin e ftalateve specifike si DEHP, DBP dhe BBP për shkak të efekteve të tyre të mundshme negative në shëndetin e fëmijëve, veçanërisht në toksicitetin riprodhues dhe zhvillimor.

Bashkimi Evropian ndalon përdorimin e retardantëve të flakës, PBDE (etere të difenilit polibrominuar) në mobilje dhe pizhame për fëmijë të shitura në Evropë, sepse këto substanca janë të lidhura me ndërprerjen endokrine dhe dëmtimin neurologjik.

Efikasiteti i energjisë së elektronikës

BE-ja zbaton kërkesa strikte për të vlerësuar nivelet e efikasitetit të energjisë në pajisjet elektrike. Produktet që përdorin energjinë në mënyrë joefikase nuk mund të shiten në treg sipas Direktivës së BE-së për Ekodizajn dhe Rregullores së Etiketimit të Energjisë.

Tregu i Shteteve të Bashkuara pranon pajisje të vjetra me energji intensive si frigoriferët, së bashku me kondicionerët dhe llambat inkandeshente, por këto produkte do të shkelnin rregulloret e përdorimit të energjisë së BE-së.

Marrja e certifikatave të nevojshme

Për t’u zgjeruar me sukses në tregjet e Bashkimit Evropian (BE) dhe Shteteve të Bashkuara (SHBA), marrja e certifikatave të nevojshme është thelbësore. Për BE-në, marrja e markës CE është thelbësore pasi verifikon që një produkt përputhet me standardet evropiane të sigurisë, shëndetit dhe mjedisit.

Në SHBA, përqendrohuni në marrjen e certifikatave nga FDA për ushqim dhe kozmetikë dhe nga EPA për kimikatet. Këto certifikata sigurojnë që produktet tuaja të plotësojnë kërkesat rregullatore të secilit rajon, duke lehtësuar hyrjen e qetë në treg dhe pajtueshmërinë me ligjet lokale.

Përfundim

Qasjet rregullatore midis tregjeve tregojnë dallime thelbësore edhe pse të dy vendet i japin përparësi sigurisë së konsumatorit. BE-ja përdor një qëndrim paraprak për të kufizuar produktet që mund të ndikojnë potencialisht në shëndetin ose mjedisin edhe kur të dhënat shkencore mbeten të pasigurta. Bizneset që synojnë tregun amerikan dhe evropian duhet të rregullojnë linjat e tyre të produkteve sepse standardet e sigurisë së BE-së tejkalojnë ato të SHBA-së.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU