3 min. duke lexuar

Blerja ChatGPT tani është e disponueshme edhe në Indi

Autoriteti kombëtar i pagesave të Indisë ka nxjerrë një program pilot që lejon përdoruesit e ChatGPT të kryejnë blerjet pa u larguar nga platforma AI, raportoi Reuters të enjten e kaluar. Sistemi përdor UPI, rrjetin vendas të pagesave të Indisë që përpunon mbi 20 miliardë transaksione në muaj, duke shënuar zgjerimin e parë të madh të tregtisë së fuqizuar nga AI jashtë Shteteve të Bashkuara.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Blerja ChatGPT tani është e disponueshme edhe në Indi
Burimi: ChatGPT

Në fillim të këtij muaji, ne mbuluam lançimin e OpenAI të Instant Checkout në SHBA. Piloti i Indisë tregon se si e njëjta teknologji përshtatet me sisteme të ndryshme pagesash në mbarë botën.

Si funksionon

Korporata Kombëtare e Pagesave të Indisë (NPCI), kompania fintech Razorpay dhe OpenAI po testojnë një sistem ku përdoruesit blejnë përmes ChatGPT duke përdorur llogaritë e tyre ekzistuese UPI. Klientët mund të shfletojnë produktet, të zgjedhin artikuj dhe të kryejnë pagesat në ndërfaqen e bisedës pa kaluar në faqet e internetit të tregtarëve.

Piloti përdor veçorinë e re të UPI-së “rezervë pagesa”, e cila i lejon përdoruesit të lënë mënjanë fonde për tregtarë specifikë. Axis Bank dhe Airtel Payments Bank trajtojnë anën bankare.

Testimi i parë tregtar

Bigbasket, pjesë e Tata Group, është ndër shitësit e parë me pakicë në pilot. Klientët mund t’i kërkojnë ChatGPT rekomandime për produktet dhe të plotësojnë porositë ushqimore direkt në bisedë.

Çfarë është ndryshe këtu

Këto janë pagesat agjentore të AI – asistentët e AI që kryejnë transaksionet me hyrje minimale të përdoruesit. Harshil Mathur, CEO i Razorpay, e shpjegoi atë si “transformimi i asistentëve të AI nga mjete të thjeshta zbulimi në agjentë të plotë blerjesh”.

Kompanitë do të testojnë se si funksionon kjo në kategori të ndryshme produktesh dhe nëse agjentët e AI mund të trajtojnë transaksionet në mënyrë të sigurt duke mbajtur përdoruesit në kontroll.

Pse ka rëndësi kjo

Piloti dëshmon se blerjet e fuqizuara nga AI funksionojnë përtej sistemeve perëndimore të pagesave. Duke u integruar me UPI, ChatGPT shfrytëzon rrjetin e pagesave dixhitale të Indisë pa kërkuar që përdoruesit të ndryshojnë mënyrën se si paguajnë.

Google dhe Perplexity AI lançuan veçori të ngjashme në fillim të vitit 2025. Cashfree, duke konkurruar me Razorpay, njoftoi zgjidhjen e vet agjentike të pagesave të AI në të njëjtën ditë.

Oliver Jay i OpenAI tha se kompania po eksploron “se si mund të kombinojmë AI të avancuar me UPI, një nga rrjetet më të besueshme të pagesave në kohë reale në botë”.

Çfarë vjen më pas

Piloti do të vlerësohet përpara se të zgjerohet në më shumë tregtarë dhe kategori. Tani për tani, kjo është blerje me një artikull në Indi. Karrocat me shumë artikuj dhe rajone të tjera vijnë më vonë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU