4 min. duke lexuar

Besimi, shitjet, reputacioni: Pse rishikimet janë kritike në tregtinë elektronike?

Shqyrtimet në internet janë një mjet thelbësor për vendimmarrjen e konsumatorëve dhe ndërtimin e besimit. Një sondazh i fundit i Trustpilot me 600 vendimmarrësit e SME-ve në Mbretërinë e Bashkuar dhe 2,000 konsumatorë tregon rëndësinë e tyre për rritjen ekonomike dhe sfidat shoqëruese.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Besimi, shitjet, reputacioni: Pse rishikimet janë kritike në tregtinë elektronike?
Burimi: Depositphotos

Bizneset i shohin rishikimet si nxitësin kryesor të rritjes

Sondazhi tregon se SME-të në Mbretërinë e Bashkuar i shohin komentet në internet jo vetëm si reagime, por si një mjet për përmirësimin e produkteve dhe shërbimeve. 91% e pronarëve të bizneseve besojnë se përgjigjet e klientëve i ndihmojnë ata të inovojnë dhe të përshtaten me nevojat e tregut. Kjo përkthehet në rezultate financiare – 90% e firmave shohin ROI pozitive nga menaxhimi aktiv i rishikimit.

Shqyrtimet gjithashtu ndihmojnë kompanitë më të vogla të krijojnë pozicion në treg, me mbi 85% që konfirmojnë se mund të konkurrojnë më mirë me markat më të mëdha dhe të njohura përmes rishikimeve.

Shqyrtimet ndikojnë gjithashtu në reputacion. Mbi 92% e të anketuarve besojnë se mbledhja dhe menaxhimi i rregullt i komenteve mund të përmirësojë ndjeshëm imazhin e markës dhe të forcojë besimin e klientit. Konsumatorët nuk kërkojnë vlerësime perfekte – 83% i konsiderojnë vlerësimet kritike ose më pak të favorshme të rëndësishme, pasi ato rrisin besueshmërinë e kompanisë dhe tregojnë cilësi realiste të shërbimit.

Trust, Sales, Reputation: Why Are Reviews Critical in E-commerce?

Source: Trustpilot

Konsumatorët mbështeten në komente për vendimet e blerjes

Sondazhi identifikon rishikimet në internet si faktorin më të rëndësishëm në përzgjedhjen e produkteve dhe shërbimeve – përpara rekomandimeve personale dhe reklamave.

  • 84% i konsiderojnë platformat e pavarura të rishikimit burimin më të rëndësishëm të informacionit
  • 87% vlerëson aksesin falas në komente
  • 75% platforma besimi të hapura për të gjithë recensuesit më shumë sesa faqet e internetit të korporatave me vlerësime të kuruara
  • 81% besojnë se platformat publike ofrojnë njohuri më realiste të cilësisë së produkteve dhe shërbimeve

Shqyrtimet ndikojnë në të gjithë udhëtimin e blerjes – nga zbulimi i markës (58%), përmes krahasimit të opsioneve (76%), deri te vendimet e blerjes (82%).

Mundësitë dhe sfidat për bizneset

Ndërsa sondazhi konfirmon rëndësinë e rishikimeve në internet për rritjen e biznesit, ai nxjerr në pah sfidat e lidhura. Çështjet kryesore përfshijnë luftimin e komenteve të rreme dhe besueshmërinë e vlerësimit. Kjo nxit preferencën e konsumatorëve për platforma të hapura mbi rishikimet e faqeve të internetit të kompanisë.

Kompanitë që menaxhojnë në mënyrë aktive komentet – duke iu përgjigjur reagimeve dhe duke trajtuar në mënyrë transparente klientët e pakënaqur – mund të përfitojnë.

Sondazhi i Trustpilot zbuloi se 83% e konsumatorëve raportojnë rritje të besimit të markës kur shohin kompanitë adresojnë vlerësime negative.

Duke pasur parasysh rolin e Trustpilot si një ofrues i platformës së rishikimit, këto gjetje duhet të merren parasysh së bashku me interesat e tyre komerciale. Ndërsa rezultatet sugjerojnë rëndësinë e transparencës dhe komunikimit me klientët, ato përputhen me modelin e biznesit të Trustpilot.

Pavarësisht nga sondazhi ose perspektivat e sensit të shëndoshë, rishikimet në internet janë të pashmangshme. Konsumatorët mbështeten tek to kur nuk janë të sigurt për blerjet. Nga pikëpamja e biznesit, mes konkurrencës në rritje, ata mund të përcaktojnë suksesin e kompanisë.

Suksesi kërkon një qasje strategjike – jo vetëm mbledhjen e vlerësimeve pozitive, por demonstrimin e aftësisë për t’iu përgjigjur kritikave dhe për të treguar përkushtim për të dëgjuar dhe përmirësuar.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU