4 min. duke lexuar

Belgjika planifikon taksë 2 € për çdo parcelë nga Kina

Ndërsa Komisioni Evropian është ende duke negocion një tarifë të unifikuar për dërgesat nga jashtë unionit, qeveria belge po shqyrton planin e saj, sipas EcommerceNews. Ajo dëshiron të mbledhë 2 euro për çdo parcelë nga Azia dhe të përdorë të ardhurat për të ulur deficitin e buxhetit të shtetit. Futja e taksës po shqyrtohet për vitin 2026.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Belgjika planifikon taksë 2 € për çdo parcelë nga Kina
Burimi: ChatGPT

Siç kemi shkruar kohët e fundit, Komisioni Evropian propozoi zyrtarisht futjen e një tarife trajtimi prej 2 € për dërgesat e tregtisë elektronike me kosto të ulët që mbërrijnë në BE. Megjithatë, Belgjika nuk dëshiron të presë një qasje të përbashkët dhe po përgatit zgjidhjen e saj.

Kush dhe si do të paguajë

Propozimi për taksën e re erdhi nga partia qeverisëse Les Engagés. Tarifa prej 2 euro do të zbatohej për parcelat me vlerë deri në 150 euro të importuara nga jashtë Bashkimit Europian. Në praktikë, kjo nënkupton kryesisht dërgesa nga platformat kineze si AliExpress, Shein ose Temu.

Autoritetet doganore belge presin rreth 1.4 miliardë pako të importuara këtë vit. Aplikimi i taksës për të gjitha dërgesat do të gjeneronte të ardhura prej disa qindra milionë eurosh në vit, gjë që do të ndihmonte në uljen e deficitit të buxhetit të shtetit.

Shitësit me pakicë e mirëpresin atë, por kanë rezerva

Federata belge e tregtisë elektronike Becom e quajti propozimin “një hap të parë drejt një fushe më të drejtë loje për shitësit me pakicë belgë”. Shoqata vuri në dukje përqindjen e lartë të produkteve të rrezikshme që hyjnë në Evropë nga Kina.

Megjithatë, drejtori menaxhues Greet Dekocker paralajmëroi se kjo është një çështje evropiane që kërkon një qasje të koordinuar. “Shpejtësia me të cilën Belgjika po e trajton këtë është e admirueshme, por duhet bërë më shumë,” tha Dekocker. Sipas saj, nëse vendet e tjera nuk prezantojnë masa të ngjashme, kjo mund të çojë në një zhvendosje të blerjeve përmes vendeve të tjera anëtare dhe kështu të zvogëlojë të ardhurat.

Becom gjithashtu kërkon që një pjesë e të ardhurave tatimore të kthehen në infrastrukturë – për teknologjinë e skanimit, stafin e trajnuar dixhitalisht dhe bazat e të dhënave për zbulimin më të mirë të shkelësve.

Bashkimi Evropian përgatit zgjidhjen e tij

Komisioni Evropian po punon për një iniciativë të ngjashme që duhet të hyjë në fuqi në mars 2028. Edhe aty po shqyrtohet një tarifë prej 2 euro për pako nga vendet jashtë BE-së, me tarifën që zbret në 0.50 euro për dërgesat në magazinat evropiane.

Ndryshe nga propozimi belg, tarifat e BE-së do të riinvestohen kryesisht në zbatimin e rregulloreve ekzistuese. Buxheti duhet t’u mundësojë vendeve anëtare të kryejnë më shumë inspektime që synojnë luftimin e produkteve të rrezikshme dhe falsifikimeve.

Në vitin 2028 duhet të shfuqizohet edhe përjashtimi nga detyrimet e importit, i cili aktualisht vlen për dërgesat me vlerë deri në 150 euro. Është pikërisht ky përjashtim që u jep platformave jashtë BE-së një avantazh të rëndësishëm konkurrues.

Megjithatë, ekspertët dyshojnë se një tarifë prej 2 euro do të frenojë ndjeshëm popullaritetin e platformave kineze.

Me çmimet e produkteve në këto platforma që shpesh variojnë në vetëm disa euro, tarifa shtesë mund të përfaqësojë vetëm një rritje margjinale.

Masa evropiane ka ende nevojë për miratim nga Parlamenti Evropian dhe shtetet anëtare. Megjithatë, Belgjika tregon se disa vende janë të gatshme të veprojnë në mënyrë të pavarur nëse institucionet evropiane nuk lëvizin mjaftueshëm shpejt.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU