Artikuj dhe lajme mbi temën eCRM

Si CRM përmirëson përvojën e klientit?
4 min. duke lexuar

Si CRM përmirëson përvojën e klientit?

Sistemet CRM janë bërë të domosdoshme për bizneset që kërkojnë të zgjerojnë marrëdhëniet e tyre me klientët. Këto platforma transformojnë përvojën e klientit duke centralizuar të dhënat, duke personalizuar ndërveprimet dhe duke rationalizuar komunikimin në të gjitha kanalet, duke çuar në fund në përmirësimin e kënaqësisë së klientit dhe normat e mbajtjes.

Lexoni artikullin
Cili është qëllimi i një CRM?
3 min. duke lexuar

Cili është qëllimi i një CRM?

Sistemet për menaxhimin e marrëdhënieve të konsumatorëve (CRM) janë projektuar për të ndihmuar kompanitë të menaxhojnë në mënyrë efikase ndërveprimet e tyre me klientët aktualë dhe ata të mundshëm. Objektivi kryesor i një sistemi CRM është të zgjerojë marrëdhëniet me klientët, gjë që më pas çon në rritjen e të ardhurave, mbajtjen e klientëve dhe […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+