Artikuj dhe lajme mbi temën eB2B marketing

Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa
4 min. duke lexuar

Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa

Për kompanitë e e-commerce që përpiqen të bashkëveprojnë siç duhet me kompanitë e tjera, zhvillimi i një plani të suksesshëm marketingu B2B është absolutisht jetik. Ndërsa marketingu B2C ndonjëherë thekson thirrjet emocionale, B2B marketing thekson marrëdhëniet dhe vlerën dhe kërkon një qasje më strategjike. Ky është një udhëzues bazë për t’ju mundësuar të krijoni një […]

Lexoni artikullin
Marketingu efektiv i mediave sociale B2B: Planifikimi dhe strategjitë
4 min. duke lexuar

Marketingu efektiv i mediave sociale B2B: Planifikimi dhe strategjitë

B2B marketingu i mediave sociale është tani një mjet i rëndësishëm për kompanitë që duan të arrijnë më shumë njerëz, të ndërtojnë besim në markën e tyre dhe të lidhen me klientët e mundshëm dhe partnerët e biznesit. Ky lloj marketingu është më kompleks se marketingu B2C, i cili fokusohet në shitjet e shpejta. Ajo […]

Lexoni artikullin
Mastering B2B Menaxhimi i produkteve: Sfidat dhe strategjitë
4 min. duke lexuar

Mastering B2B Menaxhimi i produkteve: Sfidat dhe strategjitë

Një sondazh i vitit 2024 nga Akeneo ka zbuluar se pothuajse të gjitha kompanitë B2B përballen me sfida të rëndësishme në menaxhimin e produkteve, veçanërisht në menaxhimin e informacionit të produktit. Kjo përfshin vështirësitë që hasin firmat për të siguruar që detajet e tyre të produktit të jenë të sakta, gjithëpërfshirëse, të përditësuara dhe të […]

Lexoni artikullin
Njohuri të reja mbi fushatat B2B në LinkedIn
3 min. duke lexuar

Njohuri të reja mbi fushatat B2B në LinkedIn

Ata që dëshirojnë të kenë sukses në marketingun B2B duhet të kuptojnë nevojat dhe motivet e kompanive të tjera. Ndryshe nga marketingu B2C, i cili shpesh punon me impulse emocionale, marketingu B2B mbështetet në marrëdhëniet afatgjata, besimin dhe ekspertizën profesionale. Kjo do të thotë se strategjia duhet të përshtatet për çdo klient. Me një fjalë, […]

Lexoni artikullin
Strategjia e blerjes së klientëve B2B: Balancimi i qasjeve dixhitale dhe tradicionale
3 min. duke lexuar

Strategjia e blerjes së klientëve B2B: Balancimi i qasjeve dixhitale dhe tradicionale

Organizatat e marketingut B2B kanë zhvilluar qasje holistike për të blerë klientë që nuk mbështeten më shumë në kontaktin personal. Këto strategji moderne të blerjes së klientëve B2b përqafojnë një përzierje të larmishme të kanaleve dixhitale dhe tradicionale, duke pasqyruar peizazhin në zhvillim të ndërveprimeve të biznesit. Që nga përdorimi i mediave sociale dhe reklamave […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+