
Pse zbritjet janë kaq të njohura?
Zbritjet jo vetëm që na lejojnë të kursejmë para, por gjithashtu na bëjnë të ndihemi të lumtur. Një studim i vitit 2012 në SHBA zbuloi se njerëzit që morën një kupon zbritjeje prej 10 dollarësh përjetuan një rritje prej 38% të hormoneve të lumturisë.
Shifra interesante për zbritjet:
- Në një sondazh të vitit 2013 me 10,009 njerëz, 51% e të anketuarve thanë se ishin ndikuar nga një zbritje kur blejnë online.
- Të dhënat nga BIA/Kelsey tregojnë se zbritjet rritën shitjet totale të klientëve të tyre me 17.7%.
- Statistikat nga VoucherCloud tregojnë se 57% e blerësve janë të motivuar të bëjnë blerjen e tyre të parë nga një shitës elektronik i panjohur kur u ofrohet një kupon zbritjeje.
Burimi: HuffPost

Source: Firstversions.com
Si i përdorim zbritjet në dyqanin elektronik?
Në dyqanin elektronik ne ndajmë kuponët e zbritjes sipas përdorimit të tyre:
- Blerja – falë tyre ne marrim klientë të rinj
- Mbajtja – me ato, ne motivojmë klientët që tashmë kanë blerë nga ne të blejnë përsëri
- Parazitare – ata lëvizin lirshëm në internet (pyetja këtu është: a do të bëhej një porosi pa këtë lloj kuponi?)
Siç mund ta shihni nga rreshtat e mëparshëm, zbritjet e blerjes dhe mbajtjes janë ato që duam. Ne nuk duam zbritje parazitare në shumicën e rasteve.
Cilat janë zbritjet më të zakonshme?
- Blini një, merrni një falas (produkte me marzh të lartë)
- Përqindja
- Shuma fikse
- Dhuratë me një porosi (një dhuratë e lehtë që nuk ndikon në transportin dhe nuk kushton shumë)
- Transport falas
- Zbritjet e sasisë

Source: Depositphotos
Strategjitë e zbritjes:
- Marrja e klientëve të rinj.
- Shitja e stokut të vjetër ose produkteve sezonale.
- Inkurajimi i klientëve të shpenzojnë mbi një shumë minimale.
- Rikthimi i klientit në dyqan pas braktisjes së shportës.
- Gjurmimi dhe raportimi i fushatave të marketingut.
Zbritje të personalizuara të besnikërisë: Nëse i dini preferencat e klientëve tuaj, mund t’i kontaktoni ata me një zbritje të personalizuar.
Zbritje për klientët e rinj: Promovoni kuponin e zbritjes nga jashtë, por vetëm për klientët e rinj.
Këshilla për ndërtimin e një zbritjeje:
- Për klientët e rinj, zbritjet e përgjithshme në të gjitha produktet janë më tërheqëse.
- Për produktet më të shtrenjta, është më mirë të ofroni një zbritje në vlerë sesa një zbritje në përqindje.
- Për produkte më të lira, përdorni shuma të rrumbullakosura; për produkte më të shtrenjta, përdorni “Çmimet Bata”.
Psikologjia e zbritjeve është efektive sepse do t’i bëjë klientët tuaj të ndihen mirë dhe më të motivuar për të blerë. Por nëse do t’i përdorni këto strategji, sigurohuni që ta bëni këtë në mënyrë strategjike dhe të mos humbni kohën ose paratë tuaja.