5 min. duke lexuar

Aplikacionet celulare po tejkalojnë faqet e internetit në tregtinë elektronike – Ja të dhënat

Ndërsa trafiku i faqes së internetit të tregtisë elektronike stagnon, aplikacionet regjistruan rritje dyshifrore. Analiza e re nga Similarweb tregon një ndryshim në sjelljen e blerjeve të klientëve në të gjitha kategoritë. Faqet e internetit të dyqaneve online humbën vrullin gjatë vitit të kaluar. Numri i vizitave ra me 1% dhe vizitorët unikë u rritën me vetëm 1%. Aplikacionet celulare, ndërkohë, u rritën me 13% në seanca gjatë së njëjtës periudhë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Aplikacionet celulare po tejkalojnë faqet e internetit në tregtinë elektronike – Ja të dhënat
Burimi: ChatGPT
Të dhënat vijnë nga analiza nga Similarweb dhe HypeAuditor, të cilat gjurmuan sjelljen globale të përdoruesve nga korriku 2023 deri në qershor 2025 në katër kategori kryesore të tregtisë elektronike, me raste studimore që fokusohen në tregjet e SHBA, MB dhe Brazil.

Rritja më e madhe në shtëpi dhe bukuri

Kategoria Home & Garden udhëhoqi me 18.7% rritje në sesionet e aplikacioneve. Bukuria ndoqi me 16.7% dhe moda me 12.5%. Tregjet si Amazon dhe eBay u rritën më ngadalë me 5.3%.

Veçanërisht, trafiku i internetit në modë dhe tregje në fakt ra. Moda pa një rënie prej 3.4% të vizitave; tregjet ranë 4.2%. Megjithatë, aplikacionet në këto kategori vazhduan të rriteshin.

Mobile apps outgrowing websites in Home & Garden e-commerce: web visits down 4.2%, app sessions up 18.7% from July 2023 to June 2025 data chart

Source: Similarweb & HypeAuditor report 2025

Temu menaxhoi rritjen në të dy frontet

Tregu kinez Temu qëndron si përjashtim. Gjatë vitit, ajo u rrit 56.9% në ueb dhe 54.4% në aplikacion. Pas vështirësive në SHBA, kompania u zhvendos në tregje të tjera. Në Mbretërinë e Bashkuar, ai arriti 12.18 milionë përdorues aktivë mujorë, në Brazil, gati 30 milionë.

Sipas HypeAuditor, Temu ndërtoi një rrjet prej mbi 13,000 ndikuesish në Instagram. Shtrirja e vlerësuar e fushatës arriti në 2.3 miliardë përshtypje me vlerë mediatike prej 186 milionë dollarësh.

Bastet e E.l.f. në AI dhe Gen Z

Marka e kozmetikës e.l.f. përjetoi një rritje prej 138% të përdoruesve aktivë të përditshëm pas blerjes së Hailey Bieber’s Rhode. Aplikacioni përmban një mjet AI të quajtur Color e.l.f.nalysis për zgjedhjen e nuancave të grimit bazuar në tonin e lëkurës.

Më shumë se 45% e përdoruesve të aplikacioneve bien në grupmoshën 18-24 vjeç. Në Instagram, e.l.f. ka afërsisht 34% përdorues të moshës 18-24 vjeç dhe 40% të moshës 25-34 vjeç.

Depop kalëron valën e rishitjes

Platforma e dorës së dytë Depop regjistroi kërcimin më të madh – 221% në shkarkimet e aplikacioneve gjatë vitit. Përdoruesit aktivë ditorë u rritën 51% në 1.24 milionë.

Fushata “Nju Jorku është në Depop” në qershor 2025 shkaktoi një valë rritjeje. Platforma shfrytëzoi 1,500 nano dhe mikro-ndikues me nën 50,000 ndjekës. Gjithsej 3,500 postime në Instagram dolën me përmbajtje nga vetë shitësit.

52% e përdoruesve të aplikacionit janë të moshës 18-24 vjeç. Dizajni i aplikacionit imiton Instagram – me profile, ndjekje dhe pëlqime në vend të një paraqitjeje tradicionale të dyqanit elektronik.

IKEA shkon kundër trendit në shtëpi dhe kopsht

Shitësi me pakicë suedez arriti rritje prej 12.6% në sesionet e aplikacioneve, edhe pse trafiku në internet ra me 0.9%. Aplikacioni përfshin mjete AR për vizualizimin e mobiljeve në hapësirë, kontrollin e aksioneve dhe pagesën përmes kodeve QR.

Analiza e ndjenjave tregon se përdoruesit japin vlerësime pozitive, veçanërisht për veçorinë e pamjes AR dhe opsionin e pagesës së shpejtë në dyqan. Rritja e angazhimit gjatë promovimeve – për shembull gjatë shitjes verore 2025.

7,300 postime rreth IKEA u shfaqën në Instagram gjatë vitit, me 90% nga krijuesit nano me nën 10,000 ndjekës. Hakimet IKEA, projektet DIY dhe rinovimet dominojnë.

IKEA hack Instagram content and influencer marketing stats showing mobile apps outgrowing websites: 7.3K posts, 5K influencers, 529M reach

Source: Similarweb & HypeAuditor report 2025

Çfarë do të thotë kjo për kompanitë e tregtisë elektronike

Kalimi nga ueb në aplikacion nuk është i përkohshëm. Kompanitë kanë nevojë për aplikacione që bëjnë më shumë sesa përsërisin faqen e tyre të internetit. Të dhënat tregojnë tre modele: mjete që zgjidhin problemet (IKEA’s AR, përputhja e ngjyrave të e.l.f.), veçori që nxisin vizita të përsëritura (programe besnikërie, njoftime shtytëse) dhe përmbajtje që funksionon në platformat sociale ku klientët tashmë kalojnë kohë.

Markat që fitojnë në aplikacione fokusohen në grupmosha specifike dhe ndërtojnë për sjellje mobile-first. Përdoruesit e Gen Z presin ndërfaqe të ngjashme me Instagram dhe përvoja të personalizuara. Kompanitë pa një strategji të qartë aplikacioni rrezikojnë të humbasin angazhimin edhe nëse trafiku i tyre në internet duket i qëndrueshëm.

Modeli qëndron në tregje të ndryshme. Të dhënat e SHBA-së, Mbretërisë së Bashkuar dhe Brazilit tregojnë të gjitha në të njëjtin drejtim – klientët lëvizin në aplikacione pavarësisht nëse janë në rajone të pjekura ose në rritje të tregtisë elektronike.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU