2 min. duke lexuar

Amazon lançon Haul në Spanjë për të konkurruar me Shein dhe Temu

Amazon ka lançuar Amazon Haul në Spanjë, platformën e saj të re të produkteve me kosto të ulët me çmime nën 20 €, në një lëvizje strategjike për të konkurruar drejtpërdrejt me gjigantët aziatikë si Shein dhe Temu në segmentin me kosto ultra të ulët.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Amazon lançon Haul në Spanjë për të konkurruar me Shein dhe Temu
Burimi: ChatGPT

Amazon ka aktivizuar Amazon Haul në Spanjë, një platformë blerjesh e pavarur e fokusuar në produktet në kategoritë e modës, shtëpisë dhe stilit të jetesës me çmime maksimale prej 20 €. Shumica e artikujve kanë një çmim nën 10 €, me disa produkte të disponueshme nga 1 €, sipas portalit reasonwhy.es.

Shërbimi funksionon me një ndërfaqe të veçantë që përfshin procesin e vet të kërkimit, karrocës dhe arkëtimit.

  • Dorëzimet bëhen brenda një periudhe maksimale prej dy javësh
  • Me transport falas për porositë mbi 15 € dhe një tarifë fikse prej 3.50 € për blerje më të ulëta.
  • Platforma ofron zbritje progresive prej 5% për porositë mbi 30 € dhe 10% për blerjet mbi 50 €

“Ne e dimë se gjetja e produkteve të mira me çmime shumë të ulëta është e rëndësishme për klientët tanë në Spanjë,” tha Ruth Díaz, Menaxhere e Përgjithshme e Amazon në Spanjë. “Me Amazon Haul, ne ofrojmë edhe më shumë opsione për të kursyer, pa hequr dorë nga besimi dhe shërbimi ndaj klientit që karakterizojnë Amazon.”

Amazon Haul përsërit elementët kryesorë të modelit Shein dhe Temu : çmime ultra të ulëta, vëllim i lartë i produktit, dizajn i parë celular dhe një përvojë e mbyllur e përdoruesit brenda platformës së saj. Të gjitha produktet kanë komente të verifikuara dhe i nënshtrohen kushteve standarde të garancisë së Amazon. Kthimet janë falas brenda 15 ditëve nga dorëzimi.

Amazon kishte lançuar më parë Haul në Shtetet e Bashkuara, Mbretërinë e Bashkuar dhe Gjermani. Ardhja e tij në Spanjë intensifikon konkurrencën në segmentin me kosto të ulët të tregtisë elektronike evropiane, ku platformat aziatike kanë përjetuar rritje të konsiderueshme vitet e fundit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU