4 min. duke lexuar

Amazon Haul mbërrin – Një dyqan buxheti për të konkurruar me gjigantët kinezë

Amazon ka lançuar një treg të ri të quajtur Amazon Haul. Ky është një tjetër projekt që ofron mallra buxhetore në të gjitha kategoritë si veshjet, sendet shtëpiake dhe elektronika – të gjitha me çmim nën 20 dollarë. Kjo nismë i përgjigjet konkurrencës në rritje nga platformat me zbritje si Temu, Shein dhe TikTok Shop, të cilat kanë fituar popullaritet nëpërmjet çmimeve të ulëta dhe importeve direkte nga Kina. Shërbimi i ri është i disponueshëm në tregun amerikan nëpërmjet aplikacionit mobil dhe e-shop-it të Amazon. Ajo tërheq klientët jo vetëm me çmime të ulta, por edhe me zbritje në porositë me shumicë dhe dorëzimin me kosto të ulët.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Amazon Haul mbërrin – Një dyqan buxheti për të konkurruar me gjigantët kinezë
Burimi: Amazon

Çfarë duhet të presim nga Amazona për të tërhequr çmime të ulta në kategori të shumëfishta

Amazon Haul ofron një përzgjedhje të gjerë produktesh, të gjitha me çmim nën 20 dollarë. Disa artikuj si aksesorët kozmetikë apo furnizimet e kuzhinës janë në dispozicion për deri në 1 $.

Kjo shënon një ndryshim të rëndësishëm për Amazon, e cila deri tani është përqendruar në kohët e shpejta të dorëzimit dhe jo në çmimet jashtëzakonisht të ulëta.

Përvojë e thjeshtë blerjeje

Amazon ka përshtatur platformën për të funksionuar në mënyrë të pavarur me procesin e vet të kërkimit, shportës dhe pagesës. Porositë mbi 25 dollarë madje kualifikohen për dërgesë falas. Dorëzimi kërkon një standard një deri në dy javë.

Krahasuar me kohën e zakonshme të dorëzimit që klientët e Amazon janë mësuar, kjo është relativisht e gjatë. Ky model i ngjan strategjisë logjistike të Temu dhe Shein – klientët e tyre janë të gatshëm të presin më gjatë për produkte më të lira.

Garancia A-to-Z nga Amazon, e cila u jep klientëve siguri në rast të problemeve të produktit apo dorëzimit, vazhdon të mbrojë të gjithë artikujt Haul.

Zbritjet e porosive me shumicë

Klientët që bëjnë blerje më të mëdha në Haul do të marrin zbritje shtesë. Porositë prej 50 $ ose më shumë marrin një zbritje prej 5%, ndërsa blerjet mbi 75 $ marrin 10% pushim.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Politika e kthimit dhe rimbursimit

Amazon Haul ka politika kthimi të përshtatura me modelin e saj me çmim të ulët. Artikujt mbi 3 dollarë mund të kthehen falas brenda 15 ditëve në ndonjë nga pikat e shumta të grumbullimit, duke përfshirë Whole Foods, Amazon Lockers ose vendet UPS.

Artikujt me çmim 3 $ ose më pak nuk mund të kthehen, për të ruajtur kostot e ulëta të operimit, të ngjashme me politikat e shitësve të tjerë me zbritje.

Amazon pohon se të gjithë artikujt e disponueshëm nëpërmjet Haul përmbushin standardet strikte të sigurisë dhe cilësisë, me çdo produkt që kontrollohet për respektimin e rregullave të zbatueshme.

Përgjigje ndaj konkurrencës në rritje nga shitësit me zbritje

Lançimi i Amazon Haul është një përgjigje e drejtpërdrejtë ndaj rritjes së konkurrencës kineze, si Temu dhe Shein, të cilat kanë prishur tregun nëpërmjet importeve direkte nga Kina dhe çmimeve të likuidimit. Me Haul, Amazon po miraton masa të ngjashme të kursimit të kostos, duke përfshirë blerjen direkte nga prodhuesit kinezë.

Kjo qasje i lejon Amazon të reduktojë çmimet dhe të afrohet më shumë me një model me marzh më të ulët, i cili ka kontribuar në suksesin e konkurrentëve të rinj.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU