3 min. duke lexuar

AliExpress kaloi nga transporti 3-javor në dorëzimin 1-orësh në Londër

Mbani mend kur porositja nga AliExpress do të thoshte të priste një muaj që paketa juaj të mbërrinte nga Kina? Ato ditë kanë mbaruar, të paktën në Londër. Tregu i famshëm për pajisjet e lira dhe kohën e pafundme të transportit sapo ka nisur dërgesën për orë për artikuj të përditshëm si letra higjienike dhe Coca-Cola në të gjithë Londrën e Madhe.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
AliExpress kaloi nga transporti 3-javor në dorëzimin 1-orësh në Londër
Burimi: ChatGPT
Shërbimi u prezantua këtë muaj përmes aplikacionit AliExpress, duke i lejuar klientët të porosisin gjëra thelbësore shtëpiake dhe t’i dorëzojnë ato në të njëjtën ditë. Kompania planifikon ta sjellë këtë shpërndarje të shpejtë në qytete të tjera të Mbretërisë së Bashkuar gjatë vitit 2025, sipas informacioneve nga retailtechinnovationhub.com.

Hungry Panda, tashmë i themeluar si një shërbim i shpërndarjes së ushqimeve, u bë partneri i parë që ofroi produkte përmes këtij sistemi të ri. Përzgjedhja e tyre përfshin gjëra të nevojshme të përditshme, pije, ushqime dhe artikuj ushqimorë bazë – pikërisht gjërat që njerëzit u nevojiten shpejt në vend që të presin javë të tëra për transport ndërkombëtar.

Furnizuesit lokalë marrin akses prioritar

AliExpress ka hapur platformën e saj për bizneset me bazë në Mbretërinë e Bashkuar, duke u ofruar atyre regjistrim të thjeshtuar, mbështetje të drejtpërdrejtë operacionale dhe tarifa të reduktuara të komisionit. Kjo strategji partneriteti lokal synon të ndërtojë një rrjet furnitorësh që mund të përmbushin porositë me shpejtësi nga magazinat aty pranë.

Përfitimet shtrihen përtej dorëzimit për orë. Artikujt e etiketuar “Local+” dërgohen maksimumi brenda tre ditëve, duke mbuluar blerje më të mëdha si mobilje, pajisje ndriçimi, pajisje kopshti dhe pajisje kuzhine. Këto porosi me burim lokal janë rritur ndjeshëm gjatë vitit të kaluar, me biçikleta, elektronikë, termocentrale dhe mjete që udhëheqin shitjet.

Bonnie Zhao, e cila menaxhon operacionet e AliExpress në Mbretërinë e Bashkuar, shpjegon ndryshimin: “Bizneset dhe furnizuesit lokalë mund të lidhen me miliona blerës në AliExpress dhe konsumatorët mund të marrin transport më të shpejtë në një gamë më të gjerë produktesh.”

Sfida e drejtpërdrejtë për udhëheqësit e tregtisë së shpejtë

Kjo lëvizje e vendos AliExpress kokë më kokë me shërbimet e vendosura të shpërndarjes së shpejtë si Getir, Gorillas dhe opsionet e shpërndarjes së shpejtë të Amazon. Por AliExpress sjell diçka ndryshe – shumëllojshmëri masive të produkteve dhe çmime konkurruese që ndërtuan reputacionin e tyre në radhë të parë.

Lançimi në Londër duket të jetë një terren testimi për zgjerimin më të gjerë evropian. Nëse është i suksesshëm, ky model mund të riformojë mënyrën se si njerëzit mendojnë për AliExpress – nga një opsion buxhetor që kërkon durim në një konkurrent legjitim në ekonominë e komoditetit.

Tani për tani, banorët e Londrës së Madhe mund të përjetojnë atë që mund të jetë përmirësimi më dramatik i transportit në historinë e tregtisë elektronike. Kalimi nga tre javë në një orë dorëzimi përfaqëson më shumë sesa thjesht përmirësim operacional – është një transformim i plotë i modelit të biznesit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU