3 min. duke lexuar

AI tani fuqizon mbi gjysmën e mashtrimit në internet. Tregtarët kroatë nisin sistemin e certifikimit

Inteligjenca artificiale aktualisht gjeneron më shumë se 50 për qind të mashtrimit në internet dhe 99 për qind e saj mbetet e pazbuluar. Shoqata eCommerce Croacia theksoi këtë problem dhe lançoi sistemin e certifikimit Safe Shop për të verifikuar besueshmërinë e dyqaneve online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
AI tani fuqizon mbi gjysmën e mashtrimit në internet. Tregtarët kroatë nisin sistemin e certifikimit
Burimi: eCommerce Hrvatska

Konferenca e shtatë e CRO Commerce u zhvillua më 14 tetor në Zagreb, me më shumë se 600 profesionistë nga tregtia elektronike, marketingu dixhital, logjistika dhe teknologjia të pranishëm. Tema qendrore ishte ndikimi i AI në shitjen me pakicë në internet.

Mashtrimi në internet do të vazhdojë të rritet – faqet e internetit të rreme, phishing, llogaritë e hakeruara të postës elektronike dhe mashtrimet e investimeve,” tha Marcel Majsan, president i eCommerce Croatia. Sipas tij, shumë klientë blejnë vetëm nga dyqane të mëdha dhe preferojnë para në dorëzim në vend të pagesave me kartë, gjë që ngadalëson rritjen e të gjithë ekosistemit.

Besimi i ulët ngadalëson blerjet

Kroacia ka një normë shtimi në karrocë gjysmën e mesatares globale, e cila, sipas Majsanit, sinjalizon një deficit të konsiderueshëm besimi. Sistemi Safe Shop synon të adresojë këtë problem përmes certifikimit të dyqaneve dhe mbledhjes së komenteve të verifikuara të klientëve.

Automatizimi ndryshon rregullat

Sponsori kryesor Shipshape prezantoi projekte për markat duke përfshirë Pevex, Podravka dhe Optika Anda.

“Automatizimi i mundësuar nga AI përcakton kapitullin tjetër të tregtisë dixhitale,” tha Ernest Antolović, partner në kompani.

EXPO zone at CRO Commerce 2025 conference with over 30 exhibitors showcasing eCommerce solutions in Zagreb, CroatiaRetry

Source: ecommerce.hr

Monri Payments, si një sponsor i artë, prezantoi teknologjitë e pagesave duke përfshirë kuletat dixhitale Apple Pay, Google Pay dhe Click to Pay. Kompania organizoi gjithashtu një panel diskutimi mbi bashkëpunimin midis fintech dhe institucioneve financiare.

DPD Kroacia theksoi rëndësinë e logjistikës për ndërtimin e besimit. “Më shumë se 80 për qind e kroatëve blejnë online dhe klientët gjithnjë e më shumë vlerësojnë komoditetin dhe fleksibilitetin mbi çmimin,” tha Dario Lučić nga DPD. Kompania operon një rrjet prej 1,600 vendesh marrjeje në Kroaci dhe 135,000 në të gjithë Evropën.

Arsimi si prioritet

Folësi kryesor Ivan Bildi, themeluesi i platformës Masterbox, u bëri thirrje tregtarëve të fillojnë të adoptojnë AI tani. “Pas një ose dy vitesh, integrimi do të jetë më kompleks dhe pritshmëritë më të larta”, paralajmëroi ai.

Konferenca u organizua nga shoqata eCommerce Croacia me mbështetjen e partnerëve duke përfshirë Lesnina, VIVnetworks, Boxnow, euShipments dhe të tjerë.

 

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

eCommerce Hrvatska
Ky artikull është sjellë te ju nga

eCommerce Hrvatska

eCommerce Hrvatska Association is started with goal of informing, educating and connecting web shop managers & store owners with developers, hosting providers, marketing agencies, logistic services, payment gateways etc.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU