
Midis 23 shkurtit dhe 5 prillit të këtij viti, sondazhi, i cili përfshinte 2,508 drejtues të lartë nga firmat globale me të ardhura prej 10 milionë dollarë ose më shumë, zbuloi përfundime të papritura rreth aplikimit dhe përfitimeve të teknologjisë së inteligjencës artificiale .
Sipas gjetjeve:
- 74% e këtyre adoptuesve të hershëm pretenduan se e kanë kthyer investimin e tyre brenda një viti
- 86% raportuan se të ardhurat e tyre ishin përmirësuar me të paktën 6%
- 61% e të anketuarve përdorin IA gjeneruese për të paktën një funksion
Këto të dhëna tregojnë se sa strategjikisht diferencimi i inteligjencës artificiale mund të jetë në klimën e sotme konkurruese të korporatave. Inteligjenca artificiale ka qenë jashtëzakonisht e dobishme në fushën e marketingut të e-commerce.
Sipas gjetjeve, organizatat kanë raportuar pista dhe blerje të drejtpërdrejta të klientëve si rezultat i teknologjive të inteligjencës artificiale. Kjo prirje ishte veçanërisht e dukshme në sektorin e shërbimeve financiare, ku 82% e të anketuarve thanë se brezi i plumbit i fuqizuar nga inteligjenca artificiale ishte një nxitës kryesor i rritjes.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google
“Inteligjenca artificiale gjeneruese nuk është thjesht një zhvillim teknologjik; Është një diferencues strategjik. Hulumtimi ynë tregon se adoptuesit e hershëm të inteligjencës artificiale korrin përfitime të rëndësishme, duke filluar nga rritja e prodhimit deri te përmirësimi i shërbimit ndaj klientit deri te të ardhurat më të larta.”, tha Oliver Park, zëvendëspresident i Google Cloud.
Sipas sondazhit të Google Cloud, inteligjenca artificiale, duke përfshirë aplikacionet e saj në marketingun e e-commerce, është shfaqur si një element kryesor që nxit rritjen e korporatave dhe përmirësimin e prodhimit. Kompanitë që investojnë në inteligjencën artificiale dhe e integrojnë atë në mënyrë të efektshme në operacionet e tyre ka shumë të ngjarë të fitojnë një avantazh konkurrues në botën dixhitale gjithnjë në ndryshim, ndërsa teknologjia përmirësohet.
Suksesi varet nga balancimi i adoptimit teknik me fuqizimin dhe trajnimin e punonjësve në mënyrë që potenciali i plotë i inteligjencës artificiale të realizohet në të gjitha fushat e biznesit, duke përfshirë strategjitë e marketingut të e-commerce.