4 min. duke lexuar

AI Max i Google zgjeron fushatat e kërkimit përtej fjalëve kyçe

Google po prezanton AI Max – një grup i ri veçorish për fushatat e kërkimit që lidh automatizimin krijues, shënjestrimin më të saktë dhe kontroll më të mirë. Ai përdor aftësitë më të fundit të inteligjencës artificiale. Funksioni do të jetë i disponueshëm globalisht në versionin beta deri në fund të majit dhe synon të ndihmojë reklamuesit të përfitojnë më shumë nga fushatat e tyre.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
AI Max i Google zgjeron fushatat e kërkimit përtej fjalëve kyçe
Burimi: Depositphotos

Në reklamat e kërkimit, nuk ka të bëjë më vetëm me përputhjet e sakta të fjalëve kyçe, por me të kuptuarit e qëllimit të vërtetë të përdoruesit. Kjo vlen edhe për kërkime komplekse ose të paqarta. Për faqet e tregtisë elektronike, kjo do të thotë mundësi më të rëndësishme për të arritur klientët, shikueshmëri më të mirë dhe lidhje më të sakta midis asaj që njerëzit kërkojnë dhe asaj që po shisni.

Sipas Google, kjo risi ka potencialin të japë mesatarisht 14% më shumë konvertime ose vlerë më të lartë konvertimi me CPA ose ROAS të ngjashme. Fushatat që ende përdorin kryesisht përputhje të saktë ose të frazës mund të shohin një rritje të performancës deri në 27% pas aktivizimit të AI Max. Kjo përfaqëson një mundësi të rëndësishme, veçanërisht për reklamuesit që nuk kanë filluar ende të përdorin targetimin e përputhjes së gjerë ose pa fjalë kyçe.

AI Max nuk është ende i disponueshëm për të gjithë reklamuesit. Google njoftoi se testimi global beta do të fillojë më 27 maj 2025, me mbështetjen e plotë të Google Ads API që pritet në gusht 2025. Nëse dëshironi të jeni ndër të parët që provoni risinë, rekomandohet të kontaktoni përfaqësuesin tuaj të Google Ads ose të ndiqni njoftimet zyrtare të Google.

Përfitimet dhe veçoritë kryesore të AI Max

Shtrirje më e madhe përmes kërkimit inteligjent

AI Max përdor përputhje të gjerë dhe teknologji pa fjalë kyçe për të gjetur pyetje të fuqishme dhe përkatëse që nuk do t’i arrinit përndryshe. Ai mëson nga asetet tuaja ekzistuese (titujt, URL-të, faqet e uljes) dhe shfaq reklama për kërkime të reja me potencial të lartë.

Optimizimi dinamik kreativ

Brenda panelit të optimizimit të aseteve , AI Max gjeneron dhe përshtat automatikisht tekstet e reklamave (titujt, përshkrimet) bazuar në përmbajtjen e faqeve dhe fushatave tuaja. Thirrjet e përmirësuara për veprim dhe shtesat përfundimtare të URL-së sigurojnë që përdoruesit të zbresin në nënfaqen më të rëndësishme.

Kontroll dhe transparencë më të detajuar

Përgatituni për opsione të reja konfigurimi si në nivelin e markës ashtu edhe në nivelin e vendndodhjes gjeografike (p.sh., vendndodhjet me interes). Parametrat e rinj të URL-së do t’ju lejojnë të gjurmoni performancën në detaje, edhe me lloje të zgjeruara të ndeshjeve. Raportet e përmirësuara tregojnë jo vetëm përshtypjet, por edhe ndikimin e aseteve individuale në buxhet dhe konvertime.

Si të përdorni AI Max për fushatat e kërkimit?

Kjo risi do t’ju ndihmojë të synoni reklamat në mënyrë më saktësi, të paraqisni produktet tuaja në mënyrë më efektive dhe të arrini rezultate më të mira. E gjitha pa humbur kontrollin mbi mënyrën se si funksionojnë fushatat tuaja.

Google po e zhvendos kështu kërkimin drejt një modeli që parashikon qëllimin e përdoruesit dhe i përgjigjet atij në kohë reale.

Nëse operoni një faqe të tregtisë elektronike dhe mbështeteni në reklamat e kërkimit, kjo veçori e re mund të përmirësojë ndjeshëm rezultatet tuaja. Rishikoni fushatat tuaja, vlerësoni përdorimin tuaj të llojeve të ndeshjeve dhe përgatituni për të testuar AI Max sapo të bëhet i disponueshëm.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+