4 min. duke lexuar

AI Max i Google zgjeron fushatat e kërkimit përtej fjalëve kyçe

Google po prezanton AI Max – një grup i ri veçorish për fushatat e kërkimit që lidh automatizimin krijues, shënjestrimin më të saktë dhe kontroll më të mirë. Ai përdor aftësitë më të fundit të inteligjencës artificiale. Funksioni do të jetë i disponueshëm globalisht në versionin beta deri në fund të majit dhe synon të ndihmojë reklamuesit të përfitojnë më shumë nga fushatat e tyre.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
AI Max i Google zgjeron fushatat e kërkimit përtej fjalëve kyçe
Burimi: Depositphotos

Në reklamat e kërkimit, nuk ka të bëjë më vetëm me përputhjet e sakta të fjalëve kyçe, por me të kuptuarit e qëllimit të vërtetë të përdoruesit. Kjo vlen edhe për kërkime komplekse ose të paqarta. Për faqet e tregtisë elektronike, kjo do të thotë mundësi më të rëndësishme për të arritur klientët, shikueshmëri më të mirë dhe lidhje më të sakta midis asaj që njerëzit kërkojnë dhe asaj që po shisni.

Sipas Google, kjo risi ka potencialin të japë mesatarisht 14% më shumë konvertime ose vlerë më të lartë konvertimi me CPA ose ROAS të ngjashme. Fushatat që ende përdorin kryesisht përputhje të saktë ose të frazës mund të shohin një rritje të performancës deri në 27% pas aktivizimit të AI Max. Kjo përfaqëson një mundësi të rëndësishme, veçanërisht për reklamuesit që nuk kanë filluar ende të përdorin targetimin e përputhjes së gjerë ose pa fjalë kyçe.

AI Max nuk është ende i disponueshëm për të gjithë reklamuesit. Google njoftoi se testimi global beta do të fillojë më 27 maj 2025, me mbështetjen e plotë të Google Ads API që pritet në gusht 2025. Nëse dëshironi të jeni ndër të parët që provoni risinë, rekomandohet të kontaktoni përfaqësuesin tuaj të Google Ads ose të ndiqni njoftimet zyrtare të Google.

Përfitimet dhe veçoritë kryesore të AI Max

Shtrirje më e madhe përmes kërkimit inteligjent

AI Max përdor përputhje të gjerë dhe teknologji pa fjalë kyçe për të gjetur pyetje të fuqishme dhe përkatëse që nuk do t’i arrinit përndryshe. Ai mëson nga asetet tuaja ekzistuese (titujt, URL-të, faqet e uljes) dhe shfaq reklama për kërkime të reja me potencial të lartë.

Optimizimi dinamik kreativ

Brenda panelit të optimizimit të aseteve , AI Max gjeneron dhe përshtat automatikisht tekstet e reklamave (titujt, përshkrimet) bazuar në përmbajtjen e faqeve dhe fushatave tuaja. Thirrjet e përmirësuara për veprim dhe shtesat përfundimtare të URL-së sigurojnë që përdoruesit të zbresin në nënfaqen më të rëndësishme.

Kontroll dhe transparencë më të detajuar

Përgatituni për opsione të reja konfigurimi si në nivelin e markës ashtu edhe në nivelin e vendndodhjes gjeografike (p.sh., vendndodhjet me interes). Parametrat e rinj të URL-së do t’ju lejojnë të gjurmoni performancën në detaje, edhe me lloje të zgjeruara të ndeshjeve. Raportet e përmirësuara tregojnë jo vetëm përshtypjet, por edhe ndikimin e aseteve individuale në buxhet dhe konvertime.

Si të përdorni AI Max për fushatat e kërkimit?

Kjo risi do t’ju ndihmojë të synoni reklamat në mënyrë më saktësi, të paraqisni produktet tuaja në mënyrë më efektive dhe të arrini rezultate më të mira. E gjitha pa humbur kontrollin mbi mënyrën se si funksionojnë fushatat tuaja.

Google po e zhvendos kështu kërkimin drejt një modeli që parashikon qëllimin e përdoruesit dhe i përgjigjet atij në kohë reale.

Nëse operoni një faqe të tregtisë elektronike dhe mbështeteni në reklamat e kërkimit, kjo veçori e re mund të përmirësojë ndjeshëm rezultatet tuaja. Rishikoni fushatat tuaja, vlerësoni përdorimin tuaj të llojeve të ndeshjeve dhe përgatituni për të testuar AI Max sapo të bëhet i disponueshëm.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU