3 min. duke lexuar

7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse

Affiliate World Europe do të vijë në Budapest më 4-5 shtator 2025, në Qendrën e Kongresit dhe Ekspozitave Hungexpo Budapest. Kjo konferencë kryesore e marketingut të filialeve bashkon tregtarët, reklamuesit dhe novatorët më të mirë të industrisë për dy ditë rrjetëzimi, mësimi dhe rritja e biznesit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse
Burimi: affiliateworldconferences.com

Kush merr pjesë?

  • Mbi 7,000 profesionistë nga 110+ vende, duke përfshirë tregtarët kryesorë të filialeve, sipërmarrësit e tregtisë elektronike, reklamuesit, blerësit e mediave dhe liderët e industrisë.
  • 180+ rrjete filiale dhe një sallë e madhe ekspozite me mjetet dhe zgjidhjet më të fundit në marketingun e filialeve.
  • Pjesëmarrësit variojnë nga reklamuesit me buxhete mujore 1 milion dollarë+, tregtarët që gjenerojnë të ardhura gjashtëshifrore, pionierët në gjenerimin e plumbit, novatorët e rrjeteve sociale dhe markat e tregtisë elektronike me rritje të shpejtë.

Folësit e veçuar

Konferenca e këtij viti do të shfaqë një linjë mbresëlënëse të liderëve të industrisë që prezantojnë njohuri të zbatueshme dhe ide inovative mbi marketingun e filialeve, tregtinë elektronike, agjencitë dixhitale dhe më shumë. Disa nga folësit e konfirmuar përfshijnë:

  • Umar M – Themelues dhe CEO, Digitas Finance
  • Christoph Filgertshofer – CMO, Shpërblime
  • Marin Ištvanic – Shef i Performancës, Inspire
  • Sergei Glaukous – Themelues dhe CEO, 88Projects
  • Ciaran Finn – Bashkëthemelues, Linear
  • Evan Carroll – Bashkëthemelues, Linear
  • Maor “The Wolf” Benaim – CEO, The Wolf Marketing
  • Olga Maksimuk – Eksperte e lartë e filialeve, Google
  • Carmen Muley – CEO, Paragon Social Commerce
  • Chelsea Denning – Drejtoreshë Sr. Performance Media, Ignite Media Group

Çfarë të presësh

  • Përmbajtja e nivelit të mastermind dhe sesionet e udhëhequra nga ekspertët u fokusuan në strategji të zbatueshme në marketingun e filialeve, tregtinë elektronike, agjencitë dixhitale dhe më shumë.
  • 35+ fjalime të drejtpërdrejta, panele dhe sesione pyetjesh dhe përgjigjesh, plus seminare praktike për mësim praktik.
  • Këngë të shumta të hiper-fokusuara, duke përfshirë Google Ads, Native Ads, TikTok Ads, Meta Ads, iGaming dhe më shumë.
  • Mundësi rrjetëzimi me pionierët e industrisë, orë të lumtura, mbledhje në çati dhe festa legjendare për ndërtimin e marrëdhënieve me vlerë të lartë.
  • Ngjarje ekskluzive për pjesëmarrësit për herë të parë dhe takime të dedikuara për të nxitur lidhje të reja.

Pse të merrni pjesë?

  • Mësoni nga mendjet më të ndritura dhe fitoni njohuri që mund të transformojnë biznesin tuaj.
  • Seal merret me reklamuesit, rrjetet dhe ofruesit kryesorë të zgjidhjeve.
  • Përjetoni energjinë e një komuniteti global të filialeve në një nga qytetet më të gjalla të Evropës.

Si të merrni pjesë

  • Biletat janë në dispozicion si për filialet individuale ashtu edhe për përfaqësuesit e kompanisë.
  • Të gjitha biletat përfshijnë akses në programin e plotë dy-ditor, sallën e ekspozitës, mikserët e rrjetit, festat zyrtare dhe aplikacionin e rrjetëzimit AW.
  • Nuk ka bileta njëditore ose vetëm në treg në dispozicion; Të gjitha lejet japin akses të plotë në ngjarje.
  • Çmimet e biletave për vitin 2025 janë shpallur tashmë në faqen zyrtare të eventit.

Mos e humbisni mundësinë tuaj për t’u bashkuar me elitën globale të marketingut të filialeve në Affiliate World Europe Budapest 2025. Mësoni nga liderët e industrisë, lidhuni me 7,000+ tregtarë dhe zbuloni strategji që ndryshojnë lojën që do ta çojnë biznesin tuaj përpara.

Siguroni vendin tuaj me 100 € ULJE 👉 KËTU
Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU