3 min. duke lexuar

7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse

Affiliate World Europe do të vijë në Budapest më 4-5 shtator 2025, në Qendrën e Kongresit dhe Ekspozitave Hungexpo Budapest. Kjo konferencë kryesore e marketingut të filialeve bashkon tregtarët, reklamuesit dhe novatorët më të mirë të industrisë për dy ditë rrjetëzimi, mësimi dhe rritja e biznesit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse
Burimi: affiliateworldconferences.com

Kush merr pjesë?

  • Mbi 7,000 profesionistë nga 110+ vende, duke përfshirë tregtarët kryesorë të filialeve, sipërmarrësit e tregtisë elektronike, reklamuesit, blerësit e mediave dhe liderët e industrisë.
  • 180+ rrjete filiale dhe një sallë e madhe ekspozite me mjetet dhe zgjidhjet më të fundit në marketingun e filialeve.
  • Pjesëmarrësit variojnë nga reklamuesit me buxhete mujore 1 milion dollarë+, tregtarët që gjenerojnë të ardhura gjashtëshifrore, pionierët në gjenerimin e plumbit, novatorët e rrjeteve sociale dhe markat e tregtisë elektronike me rritje të shpejtë.

Folësit e veçuar

Konferenca e këtij viti do të shfaqë një linjë mbresëlënëse të liderëve të industrisë që prezantojnë njohuri të zbatueshme dhe ide inovative mbi marketingun e filialeve, tregtinë elektronike, agjencitë dixhitale dhe më shumë. Disa nga folësit e konfirmuar përfshijnë:

  • Umar M – Themelues dhe CEO, Digitas Finance
  • Christoph Filgertshofer – CMO, Shpërblime
  • Marin Ištvanic – Shef i Performancës, Inspire
  • Sergei Glaukous – Themelues dhe CEO, 88Projects
  • Ciaran Finn – Bashkëthemelues, Linear
  • Evan Carroll – Bashkëthemelues, Linear
  • Maor “The Wolf” Benaim – CEO, The Wolf Marketing
  • Olga Maksimuk – Eksperte e lartë e filialeve, Google
  • Carmen Muley – CEO, Paragon Social Commerce
  • Chelsea Denning – Drejtoreshë Sr. Performance Media, Ignite Media Group

Çfarë të presësh

  • Përmbajtja e nivelit të mastermind dhe sesionet e udhëhequra nga ekspertët u fokusuan në strategji të zbatueshme në marketingun e filialeve, tregtinë elektronike, agjencitë dixhitale dhe më shumë.
  • 35+ fjalime të drejtpërdrejta, panele dhe sesione pyetjesh dhe përgjigjesh, plus seminare praktike për mësim praktik.
  • Këngë të shumta të hiper-fokusuara, duke përfshirë Google Ads, Native Ads, TikTok Ads, Meta Ads, iGaming dhe më shumë.
  • Mundësi rrjetëzimi me pionierët e industrisë, orë të lumtura, mbledhje në çati dhe festa legjendare për ndërtimin e marrëdhënieve me vlerë të lartë.
  • Ngjarje ekskluzive për pjesëmarrësit për herë të parë dhe takime të dedikuara për të nxitur lidhje të reja.

Pse të merrni pjesë?

  • Mësoni nga mendjet më të ndritura dhe fitoni njohuri që mund të transformojnë biznesin tuaj.
  • Seal merret me reklamuesit, rrjetet dhe ofruesit kryesorë të zgjidhjeve.
  • Përjetoni energjinë e një komuniteti global të filialeve në një nga qytetet më të gjalla të Evropës.

Si të merrni pjesë

  • Biletat janë në dispozicion si për filialet individuale ashtu edhe për përfaqësuesit e kompanisë.
  • Të gjitha biletat përfshijnë akses në programin e plotë dy-ditor, sallën e ekspozitës, mikserët e rrjetit, festat zyrtare dhe aplikacionin e rrjetëzimit AW.
  • Nuk ka bileta njëditore ose vetëm në treg në dispozicion; Të gjitha lejet japin akses të plotë në ngjarje.
  • Çmimet e biletave për vitin 2025 janë shpallur tashmë në faqen zyrtare të eventit.

Mos e humbisni mundësinë tuaj për t’u bashkuar me elitën globale të marketingut të filialeve në Affiliate World Europe Budapest 2025. Mësoni nga liderët e industrisë, lidhuni me 7,000+ tregtarë dhe zbuloni strategji që ndryshojnë lojën që do ta çojnë biznesin tuaj përpara.

Siguroni vendin tuaj me 100 € ULJE 👉 KËTU
Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU