
Bazuar në shifrat, 4 janari 2025 do të jetë dita me më shumë rënie në dyqane, njësoj si në vitin 2023. Kjo i përshtatet sjelljes së zakonshme të tregut spanjoll, ku fundi i sezonit të Krishtlindjeve i shtyn njerëzit të bëjnë blerjet e tyre të fundit. E premtja e zezë është ende e rëndësishme, megjithatë popullariteti i ngjarjeve alternative të lira ka bërë që të shtunën më 30 nëntor të humbasë rëndësinë krahasuar me vitin 2023.
Ndryshimi i praktikave të klientëve
I frymëzuar pjesërisht nga ngjarjet online me çmime të reduktuara si Amazon Prime Deal Days, sondazhi zbulon se 21% e konsumatorëve spanjollë kanë ndërmend të fillojnë blerjet e tyre të Krishtlindjeve në tetor. Nga viti 2023 ky numër tregon një rritje prej tre për qind pikësh. Me 46% të mijëvjeçarëve që synojnë të bëjnë pazar gjatë këtij sezoni, ata janë më të prirurit të përfitojnë nga kjo ngjarje.
Drejtori i Përgjithshëm i Zgjidhjeve Sensormatike në Iberia Ezequiel Durán thotë se të dhënat e trafikut ndihmojnë dyqanet të maksimizojnë strategjinë e tyre, jo vetëm për të rritur shitjet por edhe për të zhvilluar besnikërinë e konsumatorëve dhe për të tërhequr biznes të freskët.
Nëntori dhe e Premtja e Zezë: Pikat e larta të shitjes me pakicë
Nëntori qëndron një muaj i mrekullueshëm për blerjet e Krishtlindjeve pavarësisht ndryshimeve. 65% e të anketuarve duan të fillojnë blerjet e tyre në këtë muaj, duke treguar interes veçanërisht të madh në përdorimin e zbritjeve dhe ofertave. Në fakt, 71% e klientëve do t’i kushtojnë vëmendje të madhe kërkimit të zbritjeve. Me 53% të konsumatorëve që preferojnë të shohin ose të prekin objektet para se të bëjnë një blerje, studimi thekson gjithashtu se për shumicën e konsumatorëve që vizitojnë dyqanet fizike është vendimtare për validimin e produktit.

Source: Depositphotos
Elemente që ndikojnë në zgjedhjen e blerjes
Ekonomia dhe çmimi (68%), cilësia e produktit (57%), dhe promocionet në dyqan (50%) renditen të parat ndër faktorët që ndikojnë më shumë në sjelljen e blerjes së Krishtlindjeve. Në një mjedis të ndërlikuar ekonomik, ky numër i fundit tregon vlerën e zbritjeve tërheqëse dhe politikave konkurruese të çmimeve në tërheqjen e njerëzve.
Duke u rritur me 38.30 € nga viti i kaluar, shpenzimet mesatare të familjeve spanjolle për dhurata në vitin 2024 janë 499,70 €. Burrat gjithashtu duan të shpenzojnë më shumë se gratë (510.70 € kundrejt € 490.90). Me 445,20 €, Mijëvjeçari do të ketë buxhetin më të ulët; 45.7% e tyreunë ntend për të lëvizur në produkte më pak të shtrenjta.
Blerje omnichannel me kërkesë
Duke pasqyruar një rritje të prirjes drejt blerjeve me shumë kanale, që po zgjerohet ende nga viti në vit, 66% e konsumatorëve spanjollë duan të përdorin shërbimet e blerjeve online me dorëzimin në shtëpi. Në lidhje me kategoritë e produkteve, shëndeti dhe bukuria (12%), lodrat dhe librat (13%), dhe rrobat (27%), do të jenë fushat kryesore të shpenzimeve.
Blerjet e Krishtlindjeve: Qasje e qëndrueshme
Me 70% të të anketuarve gati për të paguar më shumë për artikuj të qëndrueshëm, qëndrueshmëria bëhet gjithashtu gjithnjë e më vendimtare në zgjedhjen e blerjes. Megjithëse interesi i tyre është i lartë, 26% rrëfejnë se inflacioni ka kufizuar aftësinë e tyre për ta bërë këtë. Grupi më pak i shqetësuar për këtë element është Baby Boomers; 37.5% e tyre ngurrojnë të shpenzojnë më shumë për mallra që nuk dëmtojnë mjedisin.
Të gjitha gjërat e konsideruara, sezoni i Krishtlindjeve 2024 duket të jetë emocionues dhe konkurrues, me një theks të qartë në maksimizimin e përvojës omnichannel dhe besnikërisë së konsumatorit nëpërmjet analitikës së trafikut dhe promovimeve të zgjuara. Dyqanet fizike do të jenë gjithmonë jetike, por pikat e internetit do të vazhdojnë të bëhen gjithnjë e më të rëndësishme.