2 min. duke lexuar

57% e Web-it është AI. Pinterest ju lejon ta filtroni atë

57% e të gjithë përmbajtjes në internet sot gjenerohet nga inteligjenca artificiale. Pinterest po i përgjigjet këtij ndryshimi duke prezantuar mjete që lejojnë përdoruesit të ndikojnë në përmbajtjen e AI që shohin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
57% e Web-it është AI. Pinterest ju lejon ta filtroni atë
Burimi: ChatGPT

Veçoria e re është një përgjigje ndaj reagimeve të komunitetit që kërkojnë një përzierje të ekuilibruar të kreativitetit njerëzor dhe materialit të gjeneruar nga AI. Sipas Matt Madrigal, Shefi i Teknologjisë së Pinterest, kjo përfaqëson një nivel personalizimi që platforma nuk e ka ofruar kurrë më parë.

Si funksionon në praktikë

Sintonizuesi i përmirësuar është i disponueshëm në Android dhe desktop, me një shpërndarje graduale në iOS gjatë javëve të ardhshme. Përdoruesit mund të zvogëlojnë sasinë e përmbajtjes së AI në kategori specifike që janë më të prirura ndaj gjenerimit të AI.

Kategoritë e mbështetura përfshijnë:

  • Bukuria dhe kozmetikë
  • Arti
  • Modë
  • Dekori i shtëpisë dhe ambientet e brendshme

Cilësimet mund të gjenden në seksionin “përsosni rekomandimet tuaja”. Përndryshe, përdoruesit mund të prekin tre pikat në këndin e poshtëm djathtas të çdo Pin dhe të zgjedhin një kategori. Preferencat mund të ndryshohen në çdo kohë.

Pinterest mobile app showing GenAI interests settings with toggle controls for multiple categories including Art, Architecture, Beauty, and Fashion

Source: newsroom.pinterest.com

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike

Për dyqanet online, Pinterest është një platformë kyçe – miliona vendime blerjeje ndodhin në kategori si moda dhe dekorimi i shtëpisë. Çështja e autenticitetit të përmbajtjes po bëhet një çështje biznesi, raporton newsroom.pinterest.com.

Ndërsa mjetet e AI përshpejtojnë krijimin e përmbajtjes vizuale, përdoruesit kanë filluar të preferojnë elementin njerëzor. Për markat e tregtisë elektronike, kjo do të thotë të rishqyrtojnë strategjinë e tyre – investimi në fotografinë autentike të produkteve dhe skenarët e jetës reale mund të japë rezultate më të mira sesa prodhimi masiv i AI.

Pinterest planifikon të shtojë më shumë kategori bazuar në reagime. Ky është hapi i parë i rëndësishëm drejt platformave që u japin përdoruesve kontroll mbi llojin e përmbajtjes që konsumojnë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU