2 min. duke lexuar

4 nga 5 influencues që thyejnë rregullat mbi përmbajtjen komerciale

Me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA) tani në fuqi, Komisioni Evropian ka publikuar një raport mbi sjelljen e padrejtë të influencuesve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
4 nga 5 influencues që thyejnë rregullat mbi përmbajtjen komerciale
Burimi: Depositphotos

Mbikqyrja mbuloi 576 influencues nga 22 vende anëtare të BE, duke përfshirë Luksemburgun, Norvegjinë dhe Islandën. Ajo tregoi se deri në 97% e tyre postuan përmbajtje komerciale, por vetëm 20% thanë se ishte reklamë. Raporti i Komisionit Evropian gjeti gjithashtu se deri në 62% e influencuesve nuk ndiqnin rregullat.

Influencuesit përdorën fjalë të tjera si “bashkëpunim” (16%), “partneritet” (15%) ose një falënderim të përgjithshëm për markën partnere (11%) në vend të etiketës së duhur “bashkëpunim me pagesë”.

Postimet ishin kryesisht të lidhura me modën, stilin e jetesës, bukurinë, ushqimin, udhëtimin dhe formën fizike. Studimi zbuloi se 119 influencues madje nxitën aktivitete jo të shëndetshme ose të rrezikshme si ushqimi pa vlerë, pijet alkoolike, procedurat mjekësore ose kozmetike, lojërat e fatit apo shërbimet financiare të tilla si tregtia e kriptovalutave.

Më 17 shkurt 2024 do të hyjë në fuqi Ligji për Shërbimet Digjitale, që kërkon besueshmëri dhe siguri më të madhe të internetit. Sipas DSA, influencuesve do t’u kërkohet të deklarojnë nëse përmbajtja e tyre përmban mesazhe komerciale dhe të japin informacion gjurmueshmërie.

Qëllimi i mbikqyrjes ishte të kontrollonte në se influencuesit përputhen me ligjin e konsumit të BE. Ajo shikoi postimet në Instagram, TikTok, YouTube, Facebook, X, Snapchat dhe Twitch. 82 influencues kishin më shumë se 1 milion ndjekës, 301 kishin më shumë se 100.000 dhe 73 kishin nga 5.000 deri në 100.000 ndjekës.

Nga 576 profilet, 358 u zgjodhën për hetime të mëtejshme. Ata do të kontaktohen nga autoritetet kombëtare për t’u kërkuar atyre të respektojnë rregullat. Madje mund të ndërmarrin veprime të mëtejshme për zbatimin e ligjit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+