2 min. duke lexuar

4 nga 5 influencues që thyejnë rregullat mbi përmbajtjen komerciale

Me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA) tani në fuqi, Komisioni Evropian ka publikuar një raport mbi sjelljen e padrejtë të influencuesve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
4 nga 5 influencues që thyejnë rregullat mbi përmbajtjen komerciale
Burimi: Depositphotos

Mbikqyrja mbuloi 576 influencues nga 22 vende anëtare të BE, duke përfshirë Luksemburgun, Norvegjinë dhe Islandën. Ajo tregoi se deri në 97% e tyre postuan përmbajtje komerciale, por vetëm 20% thanë se ishte reklamë. Raporti i Komisionit Evropian gjeti gjithashtu se deri në 62% e influencuesve nuk ndiqnin rregullat.

Influencuesit përdorën fjalë të tjera si “bashkëpunim” (16%), “partneritet” (15%) ose një falënderim të përgjithshëm për markën partnere (11%) në vend të etiketës së duhur “bashkëpunim me pagesë”.

Postimet ishin kryesisht të lidhura me modën, stilin e jetesës, bukurinë, ushqimin, udhëtimin dhe formën fizike. Studimi zbuloi se 119 influencues madje nxitën aktivitete jo të shëndetshme ose të rrezikshme si ushqimi pa vlerë, pijet alkoolike, procedurat mjekësore ose kozmetike, lojërat e fatit apo shërbimet financiare të tilla si tregtia e kriptovalutave.

Më 17 shkurt 2024 do të hyjë në fuqi Ligji për Shërbimet Digjitale, që kërkon besueshmëri dhe siguri më të madhe të internetit. Sipas DSA, influencuesve do t’u kërkohet të deklarojnë nëse përmbajtja e tyre përmban mesazhe komerciale dhe të japin informacion gjurmueshmërie.

Qëllimi i mbikqyrjes ishte të kontrollonte në se influencuesit përputhen me ligjin e konsumit të BE. Ajo shikoi postimet në Instagram, TikTok, YouTube, Facebook, X, Snapchat dhe Twitch. 82 influencues kishin më shumë se 1 milion ndjekës, 301 kishin më shumë se 100.000 dhe 73 kishin nga 5.000 deri në 100.000 ndjekës.

Nga 576 profilet, 358 u zgjodhën për hetime të mëtejshme. Ata do të kontaktohen nga autoritetet kombëtare për t’u kërkuar atyre të respektojnë rregullat. Madje mund të ndërmarrin veprime të mëtejshme për zbatimin e ligjit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+